Zobrazit plnou verzi příspěvku: KB918118 - report problem

Defter
14.02.2007, 17:09
Zdravim,Vy, kdoz mate na starosti "nejake projektanty", dejte si pozor na poslednizaplaty, vypada to na komplikaci  s KB918118. Prave jsem ji letmotestoval na virtualnim stroji a u aplikace Autodesk Inventor 11 (Series) je problem s vytvarenim a upravou textu. Kdyz chci ve vykresu upravit stavajici text, tak po zmene a odkliknuti "OK" text uplne zmizi z vykresu! Zajimave....  Jsem zvědav kdo se přihlásí k problému, MS nebo Autodesk...
MF

Vladimír Michl
14.02.2007, 23:35
Ano, tento hotfix z Windows Update koliduje s Inventorem. Neinstalujte jej, popř. jej odinstalujte dle Tipu 5416.
Microsoft spolupracuje s Autodeskem na řešení.
(a chválím vaši opatrnost)

Defter
15.02.2007, 09:58
Diky za pochvalu, ale neni to opatrnost, je to zivotni nutnost. Projekce by si na mne vzala okovany boty  , sedim s nimi v PHA. Bohuzel vsechno se na virtualu nevychyta a tak bile pokusne projekcni mysky take obcas dostanou zabrat, nez to pak pustim do vsech pobocek. Viz zhruba predpulrocni problem se stolnimi scanery od HP, ktery jsem neobjevil a zaplatu pustil do lidi...

Vladimír Michl
28.02.2007, 10:39
V pátek má být uveden hotfix pro Inventor R11 sp2, R10 sp3a a R9 sp4, který tuto kolizi odstraní. Poté si mohou ti co si zastavili Microsoft Update tuto službu opět uvolnit.

Defter
28.02.2007, 14:48
Díky za info... Takže to tedy vypadá, že problém je na straně Autodesku a opravená záplata se konat nebude... Hmmm... Bude ještě SP3 pro AIS/P11, nebo se už rovnou počká na  novou verzi?

Vladimír Michl
28.02.2007, 15:04
SP3 asi bude, ale možná až po uvedení Inventoru 2008 (Autodesk vydává patche i na starší verze produktů).

Vladimír Michl
01.03.2007, 20:22
Slibovaný hotfix byl uvolněn (pro R11 sp2, R10 sp3a, R9 sp4). Ke stažení viz Download, tip byl zaktualizován.

Defter
06.03.2007, 09:46
Zdravím,ještě znovu k této záplatě. Zkoušel jsem pomocí staženého msp aktualizovat admin obraz. U AIP 11 (SP2) nebyl problém u AIS 11 (SP2) to háže klasickou hlášku......product of the same or never version..... Má někdo nějaký nápad nebo podobnou zkušenost?MF

pajo5
08.03.2007, 20:35
Mohol by Autodesk taketo zavazne chyby zasielat vsetkym registrovanym uzivatelom daneho produktu emailom. Ta chyba sa tyka vsetkych verzii INV , ktore pracuju s Textom. Takze aj starsie verzie, ako tie, na ktore vydal autodesk sp. Napr. INV7.  Ked si to uzivatel nevsimne, velmi tazko sa dohladava, co vlastne sposobuje problem.

Vladimír Michl
08.03.2007, 20:42
E-mailem upozornění šlo - viz:
http://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=4105&PID=19628#19628

pajo5
09.03.2007, 16:29
Je dobre, ze CAD studio sa stara o svojich zakaznikov a zasiela im taketo informacie.  Velka vdaka za to!!!
 
Ale Autodesk , ktory ma databazu zakaznikov s Inventorom - ten to neposlal. To vidim ako velku chybu.
Ak niekto dostal od Autodesku taky email s upozornenim, prosim zverejnite ho.
 
Takze chyba je v zakaznikovi, ze pravidelne nepozera rozne fora a nie je prihlaseny do nich... 
 
Proste asi treba zakazat vsetky automaticke kriticke update MS vobec instalovat - ved kazdy je potencialnou hrozbou chyb Inventora.

VlJanecek
09.03.2007, 16:41
To máte pravdu, že automatické update jsou hrozbou, nejen pro Inventor. Já jsem si je po nedávných zkušenostech vypnul a nechám se radši jen upozorňovat.Od Autodesku jsem o tomhle průšvihu e-mail dostal. Přišel mi asi 2 dny po tom mailu z Xanadu a byl myslím z mfgcommunity.