Permonik
19.02.2013, 09:19
Normal
0
21
false
false
false
CS
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
Dobrý den,
zajímalo by mě, jak se v praxi řeší kinematická
schémata. Nemyslím jejich samotné kreslení, ale jejich rozpohybování. Praktický to co umí aplikace Force Effect
Motion. Zkoušel jsem v ní něco řešit, jednoduché věci tam šly krásně. Ale myslím
schémata, kde kromě jednoho pohybu (který tu sestavu rozpohybuje) je třeba i
pružina nebo se zmenši úhel mezi dvěma nosníky, díky třeba hybnosti, setrvačných
sil.
Například: Chci udělat mechanismus, kde nesmí ani jeden díl
překročit určitou uhlovou rychlost atd.
A chci udělat několik příkladu a pak z nich ten pro mě
nejlepší vymodelovat, dimenzovat atd.
Zatím jsem to řešil počitaním jednotlivých stavu na papíře.Snad jsem to napsal srozumitelně.
Děkuji za tipy a odpovědi.
PS: Snad jsem to dal do správného topicu.
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normální tabulka";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}