Zobrazit plnou verzi příspěvku: Koty v 3D jsou umistovany do jedne roviny

xjessie007
20.04.2010, 12:37
Mam 3D vykres. Kdyz cokoliv, ve kterekoliv rovine okotuji, tak mi CAD vsechy koty umistuje do jedne roviny a nikoliv k okotovanym objektum. Nemuzu najit, co mi to zpusobilo. Nejdriv se mi koty zobrazovaly spravne, do roviny, ve ktere je objekt, ale pak se mi nekde neco zmenilo, nevim co, a ted mi to dela takovehle psi kusy. Nevite nekdo, prosim, cim to je? Nemuzu nikde najit odpoved.
 
PS: Dela mi to vse vsech vykresech, i v tech, ve kterych to drive fungovalo ok, takze asi nejaka systemova promenna?xjessie0072010-04-20 12:39:26

xjessie007
20.04.2010, 20:58
Nize ukazka problemu:

xjessie007
20.04.2010, 20:59
Tady jeste jedna presnejsi ukazka. Fakt nevim, co s tim.
(poznamky v obrazcich v AJ, pze se ptam jeste na jednom foru v USA)

Luki.c
21.04.2010, 07:27
Nemáš třeba aktivní globální USS ? 

VlJanecek
21.04.2010, 10:05
Je zapnuté dynamické UCS?

Luki.c
21.04.2010, 10:11

[QUOTE=VlJanecek]Je zapnuté dynamické UCS?
[/QUOTE]Nějak nechápu jak by s tím souviselo dyn USS ? Mám ho zapnuté téměř pořád a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by mi to kóty házelo do půdorysu. To když si zapnu globalní USS a přepnu pohled na nárys a udělám kótu, tak je automaticky v půdoryse.

VopluDa
21.04.2010, 14:17
koty sou umistovany podle aktualniho USS v rovine dane x,y. je tedy potreba dat USS do stejne roviny jako je kotovany rozmer. hrat si tedy s USS vcetne orientace os x,y,z a pocatku USS. podle toho pak bude i orientace koty

xjessie007
21.04.2010, 17:38
Diky za odpovedi.
 
[QUOTE=VopluDa]koty sou umistovany podle aktualniho USS v rovine dane x,y. je tedy potreba dat USS do stejne roviny jako je kotovany rozmer. hrat si tedy s USS vcetne orientace os x,y,z a pocatku USS. podle toho pak bude i orientace koty[/QUOTE]
 
... nez se mi cad "porouchal", tak jsem toto delat nemusel a USS bylo vzdycky v rovine pohledu. Zjistil jsem behem dne, ze kdyz zmenim umisteni USS, tak ok, kota je umistena tam, kde predpokladam, ze ji cad umisti, takze uz jsem trochu pochopil, jak to funguje, ale nechce se mi porad umisteni a orientaci USS manualne menit. Jak uz jsem zminil, drive mi to chodilo ok. Dynamicke USS zapnute mam (tedy, jestli se tim mysli jen ta ikonka v levem dolnim rohu), ale stejne mi to hazi vsechny koty do jedne roviny.
 
[QUOTE=Luki.c]To když si zapnu globalní USS a přepnu pohled na nárys a udělám kótu, tak je automaticky v půdoryse. [/QUOTE]
 
... tohle asi bude ten muj problem, muzete, prosim, vysvetlit trochu vic polopaticky? Tomuhle moc nerozumim, co, ze to mam udelat, abych toto chovani cadu zmenil.
 
Diky.
 

VopluDa
21.04.2010, 21:55
zalezi na tom, jestli kotujes 2D nebo 3D. u 3D USS musi byt vzdy aspon paralelni s kotovanou entitou, abych kotoval spravnou delku. pri prepinani pohledu se mi USS nemeni, coz si myslim, ze je dobre. si ale taky myslim, ze kotovat ve 3D v rovine pohledu je spatne. nebude to skutecna delka, ale delka zkreslena uhlem toho pohledu. proto vzdy tocim USS podle kotovanyho objektu a jeho hrany bez ohledu na pohled