Zobrazit plnou verzi příspěvku: Licencovanie Autocadu
fajdaurel@gmail.com
14.10.2022, 12:49
Zdravím, máme školskú licenciu a zbadal som že v poslednom čase pri aktivácii a zadaní licenčným čísiel strašne dlho sa točí až po 15s vypíše chybovú správu: Doba vyhrazená pre tuto relaci vypršela. Pričom PC ako delo a net 800Mbitov/s.Na edu podpore so strojmi sa neoplatí komunikovať. Máte niekto návrh.Fajd
Vladimír Michl
14.10.2022, 12:54
Pravděpodobně je nějakým způsobem blokované online spojení na licenční server a ověření licence. Prověřte prosím na vašem firewallu, resp. proxy serveru spojení na tyto online služby:https://www.cadforum.cz/cz/web-pristupy-z-autodesk-produktu-https-proxy-atd-tip8216
fajdaurel@gmail.com
14.10.2022, 14:42
Čisto holy nový notebook, len windows10 home , žiadny antivír, vypnutý Windows Defender Firewall a aj tak mi to robí. Sranda že keďže som koordinátorom školských licencií mne prichádzajú na mail registrácie, pride mi mail o úspešnej registrácii napriek tomu že na notebooku to neprejde
Vladimír Michl
14.10.2022, 15:16
Pokud aktivace proběhne a aplikace se o ní jen "nedozví zpátky" , je to právě ukazatel nějaké bloknuté komunikace. Ten notebook je přímo v internetu, ne na nějaké školní síti za firewallem?Zkuste ještě tu druhou část tipu https://www.cadforum.cz/cz/pomucka-pro-overeni-licencnich-sluzeb-nebo-zmenu-typu-licenci-tip13448
fajdaurel@gmail.com
14.10.2022, 18:46
Problém je v tom že žiakovi doma sa objavil tento istý problém. Skúšal to 2 dni zo 10krát potom mu prebehla aktivácia. Ja som dnes skúšal na novom notebooku v škole, potom doma neprešlo. Dokonca som nainštaloval a skúsil aktivovať na synovom PC, tá istá chyba. Vyzerá to tak že Autodesk má nejaký problém pri licencovaní. Len ich EDU podpora je katastrofa, ako by som komunikoval so strojmi s vymazanou pamäťou
Dobrý den.Nemáte spuštěnou nějakou VPN? Já se z domova nemohl přihlásit na počítač v práci, protože na domácím NB běželo AVG Secure VPN. Stačilo VPN vypnout a přihlášení fungovalo.