Zobrazit plnou verzi příspěvku: Omezený přístup k tipům

J.Richter
31.03.2009, 23:02
Pokud chci otevřít některý Tip, objeví se mi následující upozornění: Váš přístup k tipům je omezen. Kontaktujte prosím helpdesk support@xanadu.cz pro zpřístupnění odpovědí, nebo se nejprve zaregistrujte na vip.xanadu.cz - jako CAD zákazník firmy XANADU a.s. bezplatně získáte plný přístup, včetně VIP tipů.

Proč tomu tak je? Chápu, že nemám přístup k VIP Tipům, ale proč mám omezen přístup i k těm normálním "non-VIP"? Děkuji za odpověď.

pavelstyl
01.04.2009, 05:54
[QUOTE=J.Richter]Pokud chci otevřít některý Tip, objeví se mi následující upozornění: Váš přístup k tipům je omezen. Kontaktujte prosím helpdesk support@xanadu.cz pro zpřístupnění odpovědí, nebo se nejprve zaregistrujte na vip.xanadu.cz - jako CAD zákazník firmy XANADU a.s. bezplatně získáte plný přístup, včetně VIP tipů. Proč tomu tak je? Chápu, že nemám přístup k VIP Tipům, ale proč mám omezen přístup i k těm normálním "non-VIP"? Děkuji za odpověď.[/QUOTE]
 
Mám stejný problém. Tuším že je to něco s prohlížečem, ale přesně nevím :-(
 
Pavel Štyl

Vladimír Michl
01.04.2009, 07:53
Nejlepší je se v tomto případě řídit zobrazenými pokyny - tedy např. kontaktovat support@xanadu.cz.
 
(není to nic s prohlížečem - obvykle to znamená pokud o přístup do sekce pro zákazníky, pokusy o VIP přístupy, apod.)Vladimír Michl2009-04-01 08:44:06

Eger
01.04.2009, 09:31
Setkal jsem se se stejný problémem. V rámci jeho řešení probíhala tato e-mailová komunikace, kterou pro názornost přikládám.
Dotaz:
Prosím o zpřístupnění odpovědí na http://www.cadforum.cz/cadforum/ tipy a triky.
Odpověď:
Online služba databáze tipů a triků na webu CADforum.cz je určena primárně pro CAD zákazníky firmy XANADU, nikoliv jako náhrada technické podpory (ne)poskytované v dostatečném rozsahu jiným prodejcem Autodesku. Pokud sekce tipů na webu CADforum.cz hlásí omezený přístup, došlo zřejmě z vaší strany k využívání této sekce nad rámec kritérií přístupu (v opačném případě nás prosím kontaktujte pro rychlou nápravu). Ostatní služby serveru www.cadforum.cz vám zůstávají nadále k dispozici.Pokud vámi zvolený dodavatel CAD řešení neposkytuje odpovídající služby technické podpory, rádi vám nabídneme služby a řešení firmy XANADU. Lze rovněž využít samostatné placené služby technické podpory ("Xanadu CAD Support Pack"), která obsahuje i přístup na tipy a VIP tipy. Plný přístup k tipům, včetně VIP tipů a dalších služeb podpory, získáte snadno a bez dalších nákladů - prostým zakoupením aplikace firmy Autodesk, jejího upgrade nebo prodloužením Subscription vašich CAD aplikací u firmy XANADU.
Dotaz:
Prosím o sdělení, zda se v nedávné době změnila pravidla pro užívání online služby databáze tipů a triků na webu CADforum.cz pro ty kdož nejsou CAD zákazníky firmy XANADU. Po mnoho let, až do cca konce minulého měsíce, jsem se bez problémů dostal ke všem odpovědím, kromě těch, které jsou označeny jako VIP. V současné době se mi u většiny tipů a triků objevuje odpověď: " Váš přístup k tipům je omezen. Kontaktujte prosím helpdesk support@xanadu.cz pro zpřístupnění odpovědí, nebo se nejprve zaregistrujte na vip.xanadu.cz - jako CAD zákazník firmy XANADU a.s. bezplatně získáte plný přístup, včetně VIP tipů."
Odpověď:
pravidla se nezměnila - jen jste se zřejmě postupem času dostal nad kritéria volného přístupu. Technickou podporu standardně poskytujeme těm firmám, které jako dodavatele CAD software Autodesk zvolili firmu XANADU. Podobně asi i vaše firma poskytuje své bezplatné poprodejní služby pouze svým zákazníkům. Nicméně většina ostatních funkcí našeho serveru CADforum.cz je přístupná volně, bez omezení. Plný přístup k tipům, včetně dalších služeb podpory, získáte snadno a bez dalších nákladů - prostým zakoupením aplikace firmy Autodesk, jejího upgrade nebo prodloužením Subscription vašich CAD aplikací u firmy XANADU.
Dotaz:
Mohl bych se prosím někde dočíst jaká jsou Vámi zmiňovaná kritéria volného přístupu. Stále mám pocit, že problém by nemusel být v tom, že bych se nad ně dostal.
Odpověď:
Omlouváme se, ale kontrolní mechanismy pro omezení přístupu nejsou veřejná informace. Sekce tipů je v každém případě určena pro zákazníky firmy XANADU. Pokud jím prozatím nejste, lze přístup na naše web služby podpory zakoupit formou CAD Support Packu.
ŘEŠENÍ:
Prodloužením Subscription AutoCAD Architecture u firmy XANADU jsem bezplatně získal plný přístup, včetně VIP tipů.

J.Richter
01.04.2009, 15:28
Naše firma je zákazníkem XANADU - zakoupené licence AutoCAD LT.

Aranar
19.08.2009, 13:22
Dobrý den.K omezenemu prisupu bych chtel podotknout svuj nahled z trosku jineho smeru. Me se totiz zobrazuje cca pul roku pri pokusu o najeti k jakemukoliv tipu hlaseni "Tento tip není "VIP", ale váš přístup k tipům je omezen. Respektujeme vaše rozhodnutí nevyužívat CAD služby firmy XANADU."A ted trochu nostalgie. Od chvile, kdy jsem zacal pracovat v Autocadu uplynulo jiz nekolik let. Predtim jsem pracoval v uplne jinem cadovem programu. K Autocadu jsem se dostal diky zmene zamestnani. V te dobe se ve firme pouzival Autocad 2005 LT. Hned na zacatku jsem objevil existenci stranek cadforum.cz. Jejich funkcnost jsem si od zacatku nemohl vynachvalit. I presto, kolik stoji Autocad i ve verzi LT (dle meho nazoru nemale penize) me udivuje nekvalitni napoveda programu samotneho. Tento nedostatek plne nahradily tyto stranky. Vedly me prvni krucky pri praci s Autocadem, mnoho veci jsem se naucil hlavne diky rubrice Tipy a triky a rovnez diky diskuznimu foru. Dalo mi to opravdu nemale usili, ale nakonec se podarilo vyprosit po pul roce premlouvani i upgrade na verzi 2008 LT. Mozna je to nekomu k smichu, ale pro male firmy, zvlaste pak z mensich mest, je 5 licenci na Autocad porad jeste velka investice. Jenze zivot jde dal a o pul roku pozdeji jsem opoustel firmu za lepsimi platovymi podminkami. Bohuzel novy zamestnavatel ma Autocad nakoupeny jinde. Tady uz je to trochu vetsi firma a rozhodne si jako radovy projektant neprosadim zmenu dodavatele Autocadu, u ktere uz ma jiste firma za ty leta co od nej odebira, vyhody a slevy. Technicka podpora se ale s tou  Vasi rozhodne neda srovnavat, at jde o technicke provedeni stranek, obsah napovedy v tipech a tricich nebo o odbornost jak moderatoru tak diskuteru. Takze jsem se dostal i pres svou  prizen k Vam do takoveto situace. Stranky bych rad navstevoval i nadale, ale podle pravidel jsem se stal trochu nechtenym synem..........

Vladimír Michl
19.08.2009, 14:05
Dobrý den,
chápeme váš postoj, ale k tomuto omezení máme řadu důvodů.
 
Prodej a podpora CAD produktů je naše práce a přestože nás tato práce baví (doufám že je to z našich aktivit alespoň trochu vidět) a ve většině případů se - alespoň v případě podpory - neoháníme fakturami, majitelé i zaměstnanci naší firmy troufale očekávají, že je bude tato práce i živit. Známe řadu pekařů, holičů nebo projektantů, které jejich práce také baví, ale i tak při koupi rohlíku, letním sestřihu nebo přestavbě bytu od nás chtějí, potvůrky, zaplatit.
 
I provoz a obsluha našich web služeb podpory pro CAD uživatele vyžaduje práci několika lidí a aby tito lidé mohli tuto práci dělat, musí za ni dostat zaplaceno. To jde zařídit např. zpoplatněním přístupu na tyto weby, anebo svázáním alespoň části těchto služeb (velká část je a bude přístupná zcela volně) s uskutečněným prodejem - licencí software, počítačů, školení, atd.
 
Věřte, že i zákazníci XANADU mají "výhody a slevy". Úroveň služeb poprodejní podpory určitě hraje významnou roli i při výběru vašeho dodavatele. Máme i řadu zákazníků, kteří nakupují licence jinak (např. v zahraničí) a u XANADU si platí pouze technickou podporu a další CAD služby. Rozhodnutí o dodavateli řešení je tedy skutečně věcí každého zákazníka a ve většině případu jej může spoluovlivnit i každý projektant dané firmy.

Ferdinand
25.08.2009, 15:25
Tak už mi to blbne taky - při kliknutí na Příbuzné tipy dole pod tématem mi naskočí hláška (v pravém horním rohu)

V čem je chyba?

Vladimír Michl
25.08.2009, 16:02
To pravděpodobně souvisí s tím dnešním výpadkem mail serveru. Pokud by něco zlobilo i dále, pošlete prosím zprávu na webmaster@cadforum.cz.

Mikemamm
10.09.2009, 16:41
Dobrý den, tak se také připojím. Přestaly mi fungovat všechny Tipy a Triky. Nejsem zákazníkem Xanadu ani nemám zaplacený subscription, jsem student a tak je to pro mne docela nákladné si platit subscription. Nicméně nerozumím tomu, jakým způsobem dojde k omezení zobrazování Tipů a triků....
Zobrazení Tipů a triků nelze ani mému známému, který se na moji žádost zaregistroval dnes, abych viděl zda to funguje či ne.
Podle mého názoru při omezení kompletního zobrazování Tipů (i když to samozřejmě chápu z jakého důvodu to je) všem, kteří nemají zaplacený subscription nebo nejsou zákazníky xanadu, vznikne značná část dotazů úplně zbytečně, jelikož daný tip si nebudou moci přečíst.
Ještě mám otázku, nešlo by zpřístupnit za nějaký poplatek Tipy a Triky a případně i VIP Tipy ? (buď kreditem na počet zobrazení nebo rozumným paušálem)
Děkuji

Vladimír Michl
10.09.2009, 17:57
Studenti (pokud to není jen evidentní trik nebo pirát a má správně vyplněný profil) nemají tipy blokované. Blokace mohla být vyvolaná např. počtem najednou zobrazených tipů.
 
Plný přístup na tipy - z řad komerčních uživatelů - mají jen zákazníci Xanadu (subscription s tím nesouvisí). A přístup lze zajistit i jen poplatkem za podporu.
 
Viz:http://www.cadforum.cz/cadforum/co-je-to-cad-forum.asp
http://vip.xanadu.cz
 

Mikemamm
10.09.2009, 18:21
Ano, máte pravdu, měl jsem sice v popisu uvedeno student VUT v Brně, ale v povolání jsem neměl nic jelikož nepracuji - nějak mě nenapadlo napsat do povolání student :), teď to již funguje, díky