Zobrazit plnou verzi příspěvku: Organizátor času

Permonik
25.01.2018, 13:38
Dobrý den,

chci se ptát
zdejších kolegu jaké používájí možnosti na organizací časů,
plánu, projektu?


Rozhodl jsem se
přejít z papírové formy do elektronické. Do teď jsem využíval
A4 s poznámky, ovšem má své omezení, především absence
Ganttová diagramu a automatické posunutí projektu při zdržení a
upozornění na neodkladné aktivity.

Narazil jsem na
několik různých programů, služeb (ani jeden neobsahuje vše) a
zatím se mi povedlo si stanovit požadavky a rozdělit je do
několika části:



1, Pracovní
projekty
„Kaslík“
(seznam) s projekty určených pro zákazníky, kde k ním si napíšu
poznámky, případně vytvořím Ganntův diagram, a někdy doplním
i o spolupracovníky. U většiny aplikaci bohužel jde přidat
spolupracovníka až po přidání jeho mailu,




2, Soukromé
projekty a plány
Zde bych měl nějaké
svoje projekty (Pergola na zahradě, atd).
Naplánovanou
„dovolenou“ a seznam větších plánu co bych za ten rok chtěl
stihnout
Návštěva lékaře
během 2. týdne v březnu, atd.



3, Poznámky
Složka s poznámky
– něco na způsob evernote. Různé poznámky, otagované.



4, Zápis času
a, zapisování času
u jednotlivých projektu (kdo kolik toho udělál)
b, zapisování času
jednotlivých osobních činnosti během dne a z toho potom
generovány přehled.








Neexistuje nebo
neplánuje Autodesk některý tyto věci do svých produktu?


Vladimír Michl
26.01.2018, 08:32

Co se týče produktů Autodesku, tak nějaké základní týmové funkce (sdílený kalendář, wiki, poznámky/diskuse) jsou v BIM 360 Team, ale Gantt nebo automatické posouvání termínů nenabízí. Podobně lze využít např. Trello. Na plnohodnotné týmové řízení projektů pak např. Wrike.

simunek
26.01.2018, 09:02

Nedalo mi to a vygooglil jsem si co je Ganttův diagram. Zjistil jsem že vím o co jde jen nevím že se to tak jmenujeKaždopádně zde jsou také nějaké odkazy na softwary jak do PC tak Android.https://cs.wikipedia.org/wiki/Gantt%C5%AFv_diagram  

Permonik
26.01.2018, 10:32
[QUOTE=Vladimír Michl]
Co se týče produktů Autodesku, tak nějaké základní týmové funkce (sdílený kalendář, wiki, poznámky/diskuse) jsou v BIM 360 Team, ale Gantt nebo automatické posouvání termínů nenabízí. Podobně lze využít např. Trello. Na plnohodnotné týmové řízení projektů pak např. Wrike.[/QUOTE]Sdílený kalendář, wiki... jsem našel v Fusion 360 Team nebo spíše v MyHub 360. Trošku odbočka, jaký je mezi těmi dvěma rozdíl, zatím jsem našel pouze u Hubu chybí Role a typy projektu?Ale našel jsem Gantt u Fusion Lifecycle http://www.autodeskfusionlifecycle.com/en/plm-software-capabilities/new-product-introduction-npi/[QUOTE=simunek]
Nedalo mi to a vygooglil jsem si co je Ganttův diagram. Zjistil jsem že vím o co jde jen nevím že se to tak jmenujeKaždopádně zde jsou také nějaké odkazy na softwary jak do PC tak Android.https://cs.wikipedia.org/wiki/Gantt%C5%AFv_diagram  [/QUOTE]
Taky jsem prvně netušil, jak se to jmenuje, ale jak to vypada. :DJá jsem našel (ted tu stránku nemohu najít) seznam cca 30 programu, a odkaz na dalších 50. PLus mi bylo doporučeno něco. A selektivně mi zůstalo cca 30-40 programu na zkoušku. Zkoušel jsem (co je ta stránce z wiki) Planner (aktualně verze 0.14), takže nic moc. GanttPlanner obsahuje jen Gantt. Byl mi doporučeny včera Microsoft project + microsoft office (moc se do toho nehrnu protože použivám libreoffice). Ted jsem zkoušel Wrike. Trošku nepřehledné, když dám českou verzi tak česky je jen 1/2, což by nevadilo, kdyby to nebylo nadpis česky, podnapis anglický, a text půlka česky a půlak anglický.A na te způsob Wriku je toho dost. Mě spíše zajima zda nejde něco propojít přímo s CAD projekty a potom bod 4. Zapisování hodin. Je to hlavně z důvodu prokrastinace, ale zpětně vím kolik co které činnosti zaberou a lepé se planuje.Stači něco na způsob tabulky a z toho třeba graf nebo export do excelu.


PepaR
26.01.2018, 18:56
Dobrý večer, to co hledáte jsou tzv. nástroje pro projektové řízení. Zkoušel jsem podobných řešení poměrně dost, ale vždy to často končilo tím, že když to umělo většinu toho, co jsem chtěl, tak to pak vázlo na uživatelské přívětivosti.Na ten čas bych Vám doporučil vyzkoušet Toggl. Z těch nástrojů pro projektové řízení to bude hodně o tom, co Vám sedne a kolik jste ochoten za to případně zaplatit. Vyzkoušel bych kanban systémy, např. Trello. Za zmínku stojí i Redmine a české Projektově.cz.

PepaR2018-01-26 19:02:27

Permonik
31.01.2018, 09:50
Prvně jsem to hledál jako nástroje pro projektové řízení. Ale to příšlo že sedí jen na body 1, a 2,.Díky za tipy vyzkouším.Ale stejně si myslím, že nakonec zůstanu u excelovské tabulky.