Zobrazit plnou verzi příspěvku: Po Exportu do DGN (Microstation) nejsou vidět attr
Ahoj Všem,prosím v práci postupně přecházíme na Autocad LT 2025 (nahrazujeme postupně starší verze).A začíná se nám stávat, že po exportu do DGN ve vzniklém souboru nejsou vidět attributy. Ale pokud ten samí soubor převedeme ve starším autocadu např 2023 tak hodnoty z attributů jsou normálně vidět. Zkoušel jsme i překopírovat šablony co jsou v Template adresáři (V8-Metric-Seed2D.dgn). Ale stejný výsledek. Má někdo nějaký nápad? Jen podotknu samozřejmě v DGN nepotřebuji aby attribut fungoval jako v autocadu stačí aby tam byl text ale on úplně zmizí.Koty
Vladimír Michl
12.11.2025, 22:34
Přímo atributů se myslím žádné nastavení exportu netýká. Ale nemohou být atributy třeba v nějaké konkrétní hladině? Nebo nepoužívají atypický font? Jsou to proměnné atributy? Vznikly v AutoCADu, ne importem?
Já mám AutoCAD LT 2025 a 2026. Při exportu do dgn se opravdu atributy nepřenesou do dgn. Díval jsem se na převedené soubory kolegů, které si ještě nestačili upgradovat AutoCAD a při použití AutoCAD LT 2024, jsou atributy převedeny do dgn (tag).
@Vladimír Michl. normální soubor udělal jsem i test. Založil nový výkres v něm udělal nový block s jedním attributem. Uložil, otevřel změnl hodnotu attributu uložil, exportoval do DGN a blck tam byl ale text ne. ten samí soubor jsem otevřel v 2023 a exportoval do DGN a text tam byl.@ Petr75 děkuji za potvrzení, už jsem myslel že jsem se zbláznil, že upgradujeme nějak divně.Koty
A ještě jeden poznatek, pokud DWG soubor otevřu přímo v Microstationu tak se převede blocky i s attributy, které se chovají jako v autocadu. Typicky u rohových razítek. A záhada je že jsem si všiml že u jeden attribut v razítku se při standartním exportu v Autocadu nepřevede. ale pokud změním text tak se převede. Ale jak tam vrátím půvabní text tak se zas nepřevede to je u 2023.Koty
Vladimír Michl
13.11.2025, 10:28
Pokud je to na stejném DWG, tak to vypadá jako bug. Nahlásili jsme do továrny - což můžete i sami (https://manage.autodesk.com/support-cases) nebo přes náš Helpdesk.
Vladimír Michl
13.11.2025, 17:20
Support potvrdil a předal do vývoje (incident CPR-641).