Zobrazit plnou verzi příspěvku: Pomoc s obrazkom

Sagvant
17.04.2009, 12:04
Ahojte, prosim vstkych ochotnych mi pomoct o ake kolvek prispevky. Tak dostal som v skole ako zadane tento obrazok na navrhnutie technologickeho postupu vyroby 100ks suciastok a ked ze ja moc niesom na taketo veci zamerany akosi to neviem ani identifikovat co to je. Prosim o ake kolvek prospesne pripomienky, a ak by si chcel niekto zarobit som ochotny zaplatit 20eur za postup vyroby, DAKUJEM! 

Mikemamm
17.04.2009, 12:32
Zdravim, obrazek by bylo poskytnou urcite v lepsi kvalite. Nicmene zadani jste dostal ve skole, proc se neporadite se spoluzaky co s tim, nebo proc nekomu z nich nenabidnete nejaky privydelek za udelani tohoto ukolu, urcite budete mit v radach studentu ze stejneho oboru vice ohlasu nezli zde.

Sagvant
17.04.2009, 12:38
No nas je zial par a oni su radi ze si vedia pomoct ako tak sami sebe, zial to, ze sem pisem je uz z nudze. Standardne postupi som uz vycerpal.

Jan Rais
17.04.2009, 13:35
Tak se mi zdá, že se občas CAD Fórum stává ogranizací, která má radit a dělat už i domácí úkoly. Copak to děláš za školu, že dostaneš takový úkol, že s tím ani spolužáci nemůžou hnout? Nebo vám všem hoří termín a chcete si práci ulehčit?

koutnak
18.04.2009, 14:24

Jak to vidím, bohužel, i u vlastních dětí, do školy se dnes nechodí proto, aby se člověk něco naučil a díky těmto znalostem pak obstál v dalším životě, kdy už nebude podporován rodiči. Do školy se chodí proto, že mě k tomu donutili rodiče nebo je to lepší než vstávat do práce. Takže vyřešit zadaný úkol na kterém bych si své znalosti ověřil a rozvinul se nenosí. Nejjednodušší je si výsledek najít na netu, v nehorším případě někoho požádat ať to udělá za mě. Hlavně si s tím nezatěžovat vlastní hlavu, ta musí řešit důležitější věci, jako kolik mám přátel na líbímseti nebo facebooku a podobné důležitosti. Jsem zásadně proti jakékoliv pomoci tímto směrem. Poradit s funkcí ACADu nebo nějakým postupem ano, ale ne něco za študáka vypracovat.PS: ne že bych ve škole nikdy nic neobšlehl, ale co je moc to je moc.koutnak2009-04-18 14:25:54

Sagvant
18.04.2009, 14:46
Tak Freudovci ste mimo s vasou analyzou, namiesto casu co ste stratili zbytocnymi pripomienkami ste mohli napisat aspon co to na tom obrazku je.... a studujem architekturu z vlastnej iniciativy, popritom brigadujem (tod stavam skoro rano) a tento vymysel je len dielom flustrovaneho profaka, co si pomylil zameranie nasej skoly..

vbehun
18.04.2009, 15:57




No co to je , co to je ... IMHO jde o klasický příklad rotační součásti, která se dávala za úkol při závěrečných zkouškách oboru soustružník (tedy až na to chromování ...)Má to:1) tři vnější průměry se sraženými hranami,2) díru se dvěma vnitřními závity, hladká část díry s drsností 6,3 um, 3) vnitřní zápich s tolerancí (velmi hrubou),4) celé je to hladké - drsnost 3,2 um (podklad pod chromování), 5) vroubkování (to udělat nakonec).Takovýto kus byl považován za poměrně jednoduchý.---Také to může sloužit jako spojka dvou hřídelů nebo trubiček - ale nepříliš dobře - to by jeden ten závit musel být levý (takhle když točíte tou vroubkovanu částí, tak co se na jednom konci zašroubuje, to se na druhém vyšroubuje) ...---Ještě ta celková délka je nějaká divná: je sice v závorce (3 dílčí délky v řetězové kótě stačí), ale přece jen - 37+80+42=159 (142).--- 
vbehun2009-04-21 08:11:39

Mikemamm
19.04.2009, 10:35
Jestli se nemylim, tak zde take chybi stredova osa. Nicmene chapu, ze pokud studujete architekturu, tak je to trosku z jineho salku, ale preci jen vsechny prumery znate, tozn dokazete z tohoto rezu udelat narys a rez je hotovy, dale srouby najdete ve strojnickych tabulkach, ktere jsou k idspozici i na netu - staci googlit, vysvetlivky drsnosti atd jsou take ve strojnickych tabulkach. Nebylo by jednodussi ze zeptat profesora co s tim, ze tomu nerozumite, protoze od toho, aby neco naucili jsou

Ferdinand
20.04.2009, 17:00
[QUOTE=Sagvant]...ste mohli napisat aspon co to na tom obrazku je....[/QUOTE]
Na obrázku je vymyšlený dílec, který v praxi nikdy nikde nikým nebude použit - je to prostě jeden z mnoha vyumělkovaných, za vlasy přitažených příkladů z technického kreslení pro potrápení mozkových závitů studentů. Nikdo to vyrábět (natož používat) nebude. Proč ale s tím trápí zrovna budoucí architekty - to je mi teda opravdu záhadou.

Kotlaba
21.04.2009, 06:27
Škoda že tazatel utajil co a kde studuje. 
BTW: Už se někomu stalo pokud jste se dostali k seznamu ročníkových, závěrečných případně jiných prací co se dělají na školách abyste si řekli: "Tohle je zajímavé, mohlo by se mi to hodit, musím si sehnat kontakt na řešitele a získat podrobnější informace?"

J.Richter
21.04.2009, 12:32
Pane koutnaku, bez urážky, ale že to vidíte u vlastních dětí, neznamená, že jsou tací všichni :-) Dle mého názoru jste k dnešní mládeži příliš skeptický.

koutnak
21.04.2009, 12:49
Všichni určitě ne , ale je jich dost a samozřejmě ne jen u nás - viz francouzská aféra s internetovým portálem na zpracování domácích úloh (a u nás existují také). Ale toto sem nepatří, tak končím. :-)

Jan Rais
21.04.2009, 12:52
Nebylo by dobré psaní na toto téma už ukončit a věnovat se CAD problémům? Sagvant ať se s hřídelkou a jejím technologickým postupem snaží, pan profesor asi dobře ví, proč ten úkol zadal. 

Jukon
21.04.2009, 16:26
Ve foru projekcni praxe cekam, ze se bude psat o projektovani a ne o Cadu. Ale souhlasim, ze na domaci ukoly je lepsi si najit nejake studentske forum.