Zobrazit plnou verzi příspěvku: postup
Zdravicko,
ak by si nasiel nejaky profik chvilku casu, a mohol tu napisat zhruba postup, akym vytvara postupne projekt.
Akymy konstrukciami zacina atd...
Rostislav Říha
18.09.2006, 22:18
1. cele si to rozmyslet a napsat na papir
2. zkontrolovat to po sobe
3. radeji jeste jednou
4. nadefinovat levels (patra) a divisions (objekty) - pozor na vazbu level/division ... jiz drive diskutovano - inteligentne zvolit nazvy levelu...
5. pripravit si projektove dwt, dws, osnovu, palety, katalog...
6. osnova bude element
7. jednotky, co se opakuji bez ohledu na patra, budou taky elementy (typovy byt, koupelna, obchod...)
8. to, co je jen v urcitem patre, bude construct - dle narocnosti projektu muze byt cele patro jeden construct, nebo treba obvodovy plast zvlast a vnitrek zvlast.
9. poskladat views - cely dum, parter, patro...
10. z views udelat sheets - dle manualu.
...urcite nekompletni, doplnte:)
jj dakujem,
ale mam este taky maly problem :(
Ked neviem stale si poradit s : Dosky, Priestory, kam to zaradit tak aby mi to davalo zmysel.
Ked kreslim steny, priamo ich vytvarat v styloch alebo iba v standarte s sirkou a potom popriradzovat?
Este detail STENA - STROP viem ako to ma vyzerat, ale ako vytvorit v murive to odsadenie? Upravovat tazenie sien alebo definovat dalsi styl pre obvod.
Rostislav Říha
19.09.2006, 07:54
area - nezobrazuje se ve 3D, takze jen na vykazovani - my pouzivame na jednotky (byt atp) - tabulky do UR
space - pouzivame na mistnosti, v rezu reprezentuje cistou podlahu a podhled - vykazovani tabulek mistnosti do SP
slab - stavebni konstrukce - strop - hruba podlaha
steny - do projektove toolpalety rovnou preddefinovane styly, kreslit od zacatku korektne, samozrejme jde pres qselect snadno zmenit pozdeji
stena-deska: je treba dotahnout stenu k desce nebo dat interferenci, pak se to zarizne...lze resit i stylem steny