Zobrazit plnou verzi příspěvku: Pov-Ray rotace kamery

feanorek
12.08.2014, 12:16
dobrý den,mám napsaný program v Pov-Ray a nyní musím udělat video s rotací scény kolem osy. Ovšem když vytvořím soubor .ini hodí mi to chybu hned v prvním řádku. Podle všeho by to mělo fungovat. Můžete mi prosím někdo poradit? Děkuji Pavelini soubor mam nastaven takto: Initial_Frame=1 Final_Frame=200Input_File_Name = C:\Users\Admin\\Pov-Ray\v3.7\scenes\pruhlednost.pov       Output_File_Name = C:\Users\Admin\\Pov-Ray\v3.7\scenes\pruhlednost52.bmpa program takto:#include "colors.inc" #include "stones.inc"#include "glass.inc"                         light_source {<2,10,-2>color rgb <1,1,1,>}camera {                                                 // světlo scény    location  <2.0, 6.0, -5.0>                           // pozice a vektory kamery    up        <0.0, 1.0,  0.0>              right     <1.5, 0.0,  1.5>              look_at   <2.0, 0.0,  2.0>                           // bod, na který kamera směřuje} plane {y,-1 texture {T_Stone1}                           //podstava}//podstava union{sphere { <0, 0, 0>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,1,1,0.8,0.1> }} //levá přední azurovásphere { <2, 0, 0>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,0.5,0.5,0.8,0.1> }} //střed přední zelenomodrásphere { <4, 0, 0>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,1.5,0.5,0.8,0.1> }} //prava přední tyrkysovásphere { <1, 0, 2>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <1,1,0,0.8,0.1> }} //leva střední žlutásphere { <3, 0, 2>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <1,0,0,0.8,0.1> }} //pravá střední červenásphere { <2, 0, 4>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,0,0,0.8,0.1> }} //koule vzadu černá //střed sphere { <2, 1, 3>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,1,0,0.8,0.1> }}  //zadní zelenásphere { <3, 1, 1>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <1.5,0.5,0,0.8,0.1> }}  //pravá přední oranžovásphere { <1, 1, 1>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,0,1,0.8,0.1> }}  //levá přední modrá//vrcholsphere { <2, 2, 2>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <1,0,1,0.8,0.1> }}  //puporová rotate<0,clock*360,0>        //translate<2*pi*clock,0,0>  //rotace scény}