Zobrazit plnou verzi příspěvku: Práce s úrovněmi detailů v podsestavě

ian22
17.08.2015, 11:34
Chtěl jsem vymazat nepotřebné úrovně detailů (Level of Detail) v podsestavě, ale ukázalo se, že po kliknutí pravím tlačítkem myši (na danou Level of Detail) se možnost "delete" neobjeví (a to ani v případě, že je podsestava "otevřená" příkazem edit). Začínám se tedy smiřovat s tím, že pro vymazání nepotřebných (nebo naopak vytváření nových) úrovní detailů je nutno otevřít podsestavu samostatně (tedy jako sestavu). Pro jistotu bych se ale chtěl zeptat, jestli by přece jen nebyla nějaká možnost provádět tyto činnosti v přímo v podsestavě.

ian22
17.08.2015, 14:07
Tak asi není taková možnost... Je to ale dost divné protože 1. nástroje (suppress,...) na vytváření různých úrovní detailů  máme při editování podsestavy k dispozici a 2. Position Representations  můžeme v podsestavě vesele tvořit i mazat ...  

Vladimír Michl
17.08.2015, 15:33

Úrovně detailů ve skutečnosti ony "potlačené" součásti vůbec nenačítají do paměti, takže je to trochu jiný typ výběru aktivních komponent. S tím souvisí i obtížnější mazání úrovní "za pochodu".

ian22
18.08.2015, 09:35
Děkuji za odpověď.Ještě pár nových (alespoň pro mě) poznatků ohledně používání "Level of Detail"- pro ty koho by to zajímalo:V podsestavě vložené do sestavy tedy můžeme "za pochodu" pouze přepínat mezi předem vytvořenými "Level of Detail" (a to kupodivu nikoli ve stavu, kdy je podsestava editována). Pokud v podsestavě potlačíme některou součást, stane se docela zajímavá věc: Z původně aktivní "Level of Detail" se podsestava dostane do stavu dočasné (temporary) "Level of Detail", což je indikováno označením "Level of Detail:~1". Po přepnutí do některé z přednastavených "Level of Detail" se posledně potlačená součást opět objeví. Pokud bychom ale ve stavu po potlačení součásti v podsestavě (a tedy aktivace dočasné "Level of Detail") danou podsestavu otevřeli v samostatném okně, tak se tam vytvoří nová "Level of Detail" respektující tento stav, takže je pak možné potlačení součásti uložit i v sestavě (viz Autodesk Iventor Help - Temporary Level of Detail representation).