Zobrazit plnou verzi příspěvku: Prechod s PSP 2011 Prof.na Vault Prof.2018

Rumisch
13.09.2017, 17:18

S dovolenim zhrniem prve pocity po troch mesiacoch prace s Vault 2018 Prof.+ INV2018.1. Praca s Vaultom je narocnesie - povedal by som unavnejsia s porovnanim s PSP aj ked to bol produkt zakupeni Autodeskom a mali z coho vychadzat.- vyhladavacia funkcia - pomalsia, PSP pracoval rychlesie vo vyhladavani. Nestalo sa aby som cakal.- filtrovanie - komplikovane, skakanie s jedneho okna do druheho, nedokazem  zistit vsetky udaje o diely z jedneho okna. Pracujem na urovni zostavy, zadam ukaz vsetky pouzite diely a podzostavy. Kde su ich vykresi? ako zistim ci je Art.c. uvolnene do vyroby. Musim neustale preskakovat z jedneho okna do druheho. V PSP som vsetko dokazal riadit a zisti z jedneho Okna - Brovseru a upravit.- neustale nejake potvrdzovanie.- Inventor Browser ukazuje E-cisla a Browser Vaultu to co potrebujem ( Art.c. vykresove cisla). To nedokazu z jednotit, aby browser Inventoru bol zrkadlovy s Vaultom.- s Inventoru sa nedaju otvarat vykresy ipt, iam. Tazke sklamanie.- celkovy cas s prepozicanim dokumentu a vydanim dokumentu je dlhsi ako by som pracoval priamo na sieti.- zakazdym v Inventore po zadani prikazu chod do Vaultu sa mi aktivuje novy Vault aj sprihlasenim. To vetko stoji cas.-kopirovanie dielov, zlozitejsie sa to uz nedalo, vsetko som robil v tedy v INV. nakopiroval mi aj vykresy ktore som chcel-nahradzanie dielov v zostave, to iste.Urcite je Vault silny v istych funkciach, ale momentalne nie v ktorych ako konstrukter potrebujem a bol som zvyknuty v PSP. Toto je oproti PSP utilita.- V starom Systeme som robil iba v Inventore a do PSP som pouzil iba na vyplnenie artiklu a je uvolnenie do vyroby.Na Vault sme boli nuteny preskocit koli zjednoteniu softweru a ukoncenia podpori pre PSP. Ak to niekto cita a mysli si, ze sa v niecom mylim, poprosim o upozornenie.  

David Nejerál
15.09.2017, 09:43
Dobrý den,to co popisujete bych rozdělil na technické problémy (pomalé odezvy Vaultu), špatná implementace (nastavení výzev a obecně nastavení klienta Vaultu) a metodické problémy (zobrazení vlastností, kopírování návrhu,...). Všechny tyto problémy je možné efektivně vyřešit objednávkou servisního zásahu/konzultace technického konzultanta například pomocí e-mailové adresy info@cadstudio.cz.S přáním hezkého dneDavid Nejerál, technický konzultantCAD Studio a.s.