Zobrazit plnou verzi příspěvku: Přihlášení na ADMS

Martin Rebenda
25.11.2010, 10:34
Autodesk Inventor nemůže najít služby správy dat na localhost. Hláška která mi naběhne, když se chci přihlásit k úložišti. Jedná se o lokální instalaci bez Vaultu. Normálně mi to fungovalo a dnes se to nechce připojit. Kde může být problém?
V konzole ADMS mi říká, že nemůže najít služby správy dat na 127.0.0.1. Jediné co se dneska aktualizovalo, byla java. Souvisí to s tímto nějak?

flesar
25.11.2010, 12:52
myslím že souvislost to mít může. adresa 127.0.0.1 je v systému chápána jako localhost.1) zkuste vypnout firewall a spustit Inventor, jestli nedošlo ke změně nastavení2) zkuste spustit samostatný Vault ručně a do kolonky server vyplnit localhost nebo 127.0.0.1, jestli se přihlásí3)zkuste se podívat jestli není nové datum u souboru C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts


flesar
25.11.2010, 12:55
opravaad 2) zkuste spustit ADMS


Martin Rebenda
25.11.2010, 20:09
Reinstaloval jsem NOD32 z verze 4.0... na verzi 4.2... Zde je možné Filtrování protokolů/Vyloučené aplikace... Označené aplikace jsou vyloučeny z filtrování protokolů (HTTP, POP3). Už se můžu přihlásit, ale jestli to vyřešila nová verze NODu si nejsem zcela jistý... Spíš možná ta reinstalace... Porotože mi to s verzí 4.0... šlapalo až dodnes...

horalek
26.11.2010, 08:53
Již jsme na to narazili několikrát, NOD opravdu blokuje WEB komunikaci i když je vypnutý. Někdy nepomůže ani vypnutí filtrování. Musí se odinstalovat. Liší se i chování různých verzí NODu. Pozor tedy na instalace nových verzí antivirů, je dobré si to nejdříve odzkoušet. pozn. antivir může způsobit i zpomalení komunikace mezi Inventorem a ADMS (Vault / Obsahové centrum). Je potřeba ho dobře nastavit.

zdrk
26.11.2010, 09:08
Máte naistalován Eset Antivirus nebo Eset Smart Security?
V ESS jse nastavit místo automatického režimu - interaktivní (manuální) a ručně povolovat co chti a co nechci. Případně lze nastavit učící režim a ten si též přizpůsobit.
U mne pokud něco nejde v automatickém režimu, přepnu do interaktivního a podívám se co ESS chce.
Jinak se asi aktualizovali programové komponenty a něco se přepsalo. Eset začíná být poslední dobou horší a horší, vždy čekám po nějaké aktualizaci co zase provede.zdrk2010-11-26 09:11:44

Martin Rebenda
26.11.2010, 10:06
Mám tam Eset Antivirus 4.2.67.13. Vlastně jaký je v tom rozdíl? To co jste uvedl???

zdrk
26.11.2010, 10:12
ESS má v sobě firewall, tak dokáže blokovat komunikaci.
Takto vám asi komunikaci blokoval systémový firewall, pokud nemáte instalovám jiný.
Samotný antivirus by ji sám o sobě blokovat neměl.

Martin Rebenda
26.11.2010, 10:28
Neměl jsem povolenou vyjímku na port 80. Ovšem i tak to až do včerejška fungovalo. I přesto vyjímka nepomohla, až samotná reinstalace NOD(u). V každém případě ve verzi 4.2.67.13 je již možnost onoho vyloučení aplikací. Musím uznat, že to podstatně zrychlilo přístup na ADMS. Takže doporučuji všem (pokud nemáte nejaktuálnější verzi NOD(u)) si verzi 4.2..... nainstalovat.

Martin Rebenda
26.11.2010, 10:47
Stejně by mě vlastně zajímalo jak je to s aktualizací NOD(u). Měl jsem zatrhlé, že chci upozornit na nové programové komponenty a přitom na webu mají k dispozici verzi 4.2 a já měl 4.0 a upozornění žádné nedošlo... Aktualizace se tudíž neprovedla... Ohledně těch antivirů je to asi z bláta do louže. NOD byl vždycky a myslím že je No.1, teď jestli se zhoršuje? Nevím... Oproti tomu např. AVG - divím se, že vůbec ta firma ještě existuje (jestli teda nedošlo k nějakému dramatickému zlepšení). Právě od AVG jsem odešel (špatná detekce, /nod32 zatím 100%/ a zpomalení PC)...