Zobrazit plnou verzi příspěvku: Problem AI to 3Ds max

shuplick
18.03.2011, 15:14
Zdravím, naskytnul se mi problem s konvertováník křivek na polygony a nevím si rady. Dostal jsem logo v křivkách ( vývojová cesta loga byla klikatá, prošlo se od corelu do illustratoru), impotuji do 3Ds max jako obvykle, chci konvertovat na polygony, ale při převodu se mi převedou jen zakřivkované texty, zatím co grafická část loga se někam vytratí. když v modifikátoru dám edit poly, tak se mi zobrazí prázdný box, pouze při použití vertex vidím body, ale jako by nebyly spojeny cestou. Takže otázka zní, co mám udělat, abych nemusel překřivkovat logo a mohl pokračovat v polygonovém modelování??.. Doufám že se chyba nachází pouze v mé nevědomosti :-) Díky


Rasputin
09.06.2011, 12:05
Screen by pomohol daco z toho viac pochopit :P