Zobrazit plnou verzi příspěvku: Problém s instalací Revit2014
Šimon Holub
15.10.2013, 18:21
Dobrý den,Chtěl bych se optat jestli byste nevěděly co mám dělat když při instalaci Revitu2014 my to hlásí : Sytém nemůže nalézt uvedenou cestu.Hledal jsem různě na internetu ale nic jsem nenašel...možná by za zmínku stálo také to, že v počítači už mám také AutoCad2014 protože jsem slyšel,že by to mohlo s problémem souviset ;)Tady jsem udělal výřez obrazovky abyste viděly jak asi to vypadá a co to asi píše ;) http://imgbank.cz/lvaPředem díky za radu Šimon Holub
Vladimír Michl
15.10.2013, 19:45
Sice nejsem uživatelka, ale uvedený problém má většinou příčinou v antiviru nebo v předchozí havárii instalace. Nainstalovaný AutoCAD 2014 není problém, protože Revit i AutoCAD jsou součástí jedné sady - Autodesk Building Design Suite 2014 a jsou často instalovány dohromady.Jde o Revit stažený ze studentského portálu?
Šimon Holub
15.10.2013, 21:01
Ano jsou to officiální verze...Oba jsou studentské verze...staženo ze serveru http://students.autodesk.com/ ;)
Šimon Holub
16.10.2013, 17:30
Už jsem asi přišel čím to bude....jak jste psal , že by to mohlo být havárií a opakovanou instalací...vzpomínám si, že se mi na první pokus instalace objevilo něco ve stylu , že to nahrává obsah... nicméně asi po dvou hodinách se nic nepohlo tak jsem omrknul internet, kde jsem zjistil ,že tento problém je častý. Aplikoval jsem řešení ,které bylo taky na internetu a zkusil jsem znovu instalovat...a v této chvíly jsem měl aktuální problém....Nevěděl byste prosím jak to teď opravit a úspěšně nainstalovat Revit?S pozdravem Šimon Holub
martin.biras
17.10.2013, 09:21
Pravdepodobne problem bude ako
pisete v predchádzajúcej havárii inštalácie. Skúste Revit úplne odstániť z
počítača a zopakujte inštaláciu znova, tzn. vymažte aj skryté súbory
nachádzajúce sa na:
C:\Users\vase_meno_uzivatela\AppData\Roaming\Autodesk\Revit\Autodesk
Revit 2014
C:\Users\vase_meno_uzivatela\AppData\Local\Autodesk\Revit\Autodesk
Revit 2014
pozor: subor AppData je skrytý-treba si zapnúť vo windowse zobrazovanie
skrytých súborov
Šimon Holub
23.10.2013, 18:06
ano ...provedl jsem...zopakoval jsem instalaci a jako po prvé se mi ukázalo okénko ...příprava obsahu Aplikace revit která tam byla asi 4 hodiny...ukazovala jakože něco dělá nicméně na Webu jsem se dočetl ,že to je problém , který je globální....tzn má ho více lidí...Nevíte jak pomoci i s tímto?
Vladimír Michl
23.10.2013, 21:48
Pokud instalujete ze stažené verze Revitu a zvolil jste instalaci obsahu (knihovny), potřebuje jej Revit během instalace stáhnout z internetu. Pokud z nějakého důvodu instalační program nezíská připojení na internet (firewall, antivir, výpadek spojení, bezpečností nastavení MSIE), instalace se "zasekne".Zkuste přidat *.autodesk.com do seznamu důvěryhodných serverů v Internet Exploreru a proveďte instalaci z Administrátorského účtu.
statecny
24.10.2013, 14:11
Kromě přidání *.autodesk.com do seznamu důvěryhodných serverů, zkontrolujte také jaké všechny knihovy instalujete. Pokud budete mít vybraný obsah všech národních prostředí, které jsou k dispozici, jedná se o odhadem 15 GB dat, a to může chvíli trvat stáhnout v závislosti na rychlostio připojení. Omezte tedy stahování knihovan jen na český obsah (Czech).
Šimon Holub
24.10.2013, 17:58
ok vyzkouším ;)
Dobrý den,mě se docela osvědčilo stažení offline instalace pomocí některého z download manažerů. Je to sice pak pořádný balík, ale člověk se nemusí spoléhat na připojení.
Šimon Holub
07.11.2013, 21:23
takže kde bych měl offline instalace najít?
Na studentském portále by měla být možnost Browser Download.
Vladimír Michl
07.11.2013, 22:17
Viz různé metody stažení instalací CAD produktů:http://www.cadforum.cz/cadforum/ve-firemni-siti-mi-nefunguje-instalace-trial-verze-install-now-tip9214
Šimon Holub
13.11.2013, 15:59
Dobrý den...problém s revitem jsem již vyřešil...Nicméně se objevil druhý a to s autocadem ...Nejde spustit protože to po mě chce aktualizaci....licenci mám na 3 roky jenže mi nefunguje můj klíč který mi byl zaslán na email...
Vladimír Michl
13.11.2013, 16:48
Zadal jste při instalaci správné sériové číslo a Product Key ze studentského portálu? Zkuste si vyžádat aktivační klíč znovu.