Zobrazit plnou verzi příspěvku: Problém s rendrováním ve službě cloud
Zdravím,když chci rendrovat ve službě cloud, tak po zadání potřebných údajů se zobrazí takováto chyba. Na internetu jsem nic takového bohužel nenašel. Nevíte co s tím? Je to Revit 2014Děkuji
Vladimír Michl
16.10.2013, 21:03
Máte nainstalovaný Service Pack 1? Viz:http://www.cadstudio.cz/download?ccat=13&file=2014
"Došlo k problému. Soubor nelze převést.-1"Stejné hlášení se mi začala objevovat ode dneska také. Aniž bych něco instaloval začala se objevovat.Mám Win7-64bit + Revit2014 update2. Nemáte někdo radu, co udělat, abych mohl zase rendercloud používat?
martinm2013-11-29 21:18:33
Vladimír Michl
29.11.2013, 22:00
Dělá to jen na určitém projektu nebo všude?
waldosinka
02.12.2013, 08:44
napadlo ma: nemoze byt poskodeny nejaky subor?
Dělá to jen u jednoho souboru/projektu ostatní projekty jsou na rendercloud nezproblémově.Do určité doby běhal tento projekt na cloudu taky jak hodinky.Bohužel jsem zkoušel i záložní verze o 4zpět, ale funkční verzi jsem nenašel.Problém jsem zaregistroval až po mnoha úpravách materiálů v Materiál editoru.(během tohoto jsem rendroval oblast lokálně). Až jsem materiály doladil, zkusil jsem cloud a ouha nešlo to.Zatím jsem vyzkoušel:1. Vymazat materiály z projektu.2. Vymazat prvky, které jsem do projektu od správného okamžiku doplnil.3. Vyčistil nepoužívané.....a pořád nic .....
Vladimír Michl
02.12.2013, 10:36
Zkuste z projektu dočasně vymazat schodiště a render spusťte bez nich.
Schodiště jsem vymazal - všechny. Stále nejede.Zkouším odmazat části projektu a v určitém okamžiku to jede.Mám odmazáno 3/4 projektu a pak najednou to jede.Jenže pokaždé se rozjede u jiného prvku. Bez nějaké logiky.
waldosinka
02.12.2013, 10:56
Uvedený problém riesi Service Pack 1 waldosinka2013-12-02 11:02:30
Mám nainstalovaný SP2 Update release 2 20131024_2115(x64)Předpokládám, že jsou v něm obsaženy i věci z SP1 nebo né?
waldosinka
02.12.2013, 13:18
hm.. toto vam neviem potvrdit no my sme vzdy postupne instalovali SP. takze tento problem nemame. Ale niekde som videla clanok kde to riesili, a zistilo sa ze to vie vyriesit ten SP1.ved jednoducho nahodte sp1 ak sa nic nezmeni nahodte znova sp2, myslim ze sa tym nic nepokazi :)
waldosinka
02.12.2013, 13:56
takze mam to potvrdene je to známy problém a Autodesk pracuje na jeho odstránení -
chyba by mala byť opravená v pripravovanom Service Packu SP1
Vladimír Michl
02.12.2013, 13:58
Vyšší service packy Revitu obsahují i kompletní opravy z předchozích service packů.
Jen pro informaci: pro REVIT 2014 vyšel:SP1 18.7.2013a SP2 1.11.2013a ty mám nainstalované.Takže nepředpokládám, že by je chtěli vydat znova
Vladimír Michl
02.12.2013, 14:49
Service Packy jsou v pořádku - vypadá to na nějak narušený projekt. Můžete nám jej poskytnout (přes Helpdesk)? Stačí ta část která ještě hlásí chybu.
Jedná se o chybu v konkrétní rodině, která je použita v projektu. Vesměs se jednalo vždy o schodiště. Pokud se chybová rodina nenachází v daném pohledu, mělo by dojít k bezchybnému přenosu dat. Podle Autodesku má chybu řešit SP2 pro Revit. SP1 v tomto případě nepomůže, ten je již součástí SP2.RAC 2014http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=22607262&linkID=927394RST 2014:http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?id=2334435&linkID=9280927&siteID=123112
RMEP 2014:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?id=2334435&linkID=12828318&siteID=123112
Revit 2014:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=22607277&linkID=16831210
REvit LT
2014:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=22607186&linkID=21208796