Zobrazit plnou verzi příspěvku: Problém s UVW, rozladěný mapping

Wigglee
02.03.2014, 01:57
Zdravím. Vymodeloval jsem stíhačku a otexturoval jí pomocí Unwarp UVW mappingu. Finální soubor s UVW jsem si uložil ale .max projekt ne. Když jsem to znovu načetl textura mi korektně sedí jen na některých polygonech. Na ostatních se zobrazuje textura, která má být určena jinému polygonu. Viz obrázek1. Netuším co to zpusobilo a jak z toho ven. Pokud nesedící části vyberu a chci je znovu umístit do UVW editoru pomocí "Quick planar map", tak se načte zcela špatně. (viz obrázek 2).Nevíte někdo co s tím? Nechci to znovu celé předělávat, je to šílená práce :))  Předem děkuji za jakoukoliv pomoc 

Biolit
06.03.2014, 19:02
obavam se, ze nejjednodusi bude to pretexturovat unwrapem. Kazdopadne ja bych se vyvaroval toho rozsypanyho meshe v unwrapu

Wigglee
09.03.2014, 23:45
Už jsem zjistil čím to bylo. Při texturování jsem totiž u ocasu letounu opravoval vadnou mesh. Tudíž jsem tam přidal asi dva polygony. Což způsobilo rozladění všech ostatních částí. Ale přesto děkuji za aktivitu ;)