Zobrazit plnou verzi příspěvku: Problém so správcom licencií

Richard2605
03.08.2016, 16:47
Dobrý den, som užívateľ študentskej verzie AutoCadu a včera som sa rozhodol prejsť z 2012 na 2016, Autodesk mi poslal na email licenčné kódy atď, no po nainštalovaní AutoCadu 2016 ma program nepožiada o vyplnenie licenčnáých údajov ale vyhodí mi hlášku viď. obrázok . Nanešťastie mi toto okno vyhodí už aj pri spustení starej verzie 2012 a tým pádom som ostal odrezaný od AutoCadu. Skúšal som postupovať podľa návodu na : http://www.cadforum.cz/cadforum/chyba-bezpecnostni-system-neni-funkcni-popr-nelze-ziskat-pristup-tip10025 Ale márne. Za každú radu vám vopred ďakujem. 

Vladimír Michl
03.08.2016, 17:31

To bývá způsobeno nějakým agilním antivirem. V nejhorším vymažte ty licenční informace podle návodu a požádejte o novou aktivaci.

Richard2605
04.08.2016, 08:15
Problém je to, že mna pri prvom spustení AutoCad nevyzve na zadanie licenčných údajov a hneď vyhodí túto hlášku. Vyskúšam to teda ešte odinštalovaním aktuálneho antiviru. 

Vladimír Michl
04.08.2016, 16:31
[QUOTE=Richard2605]Problém je to, že mna pri prvom spustení AutoCad nevyzve na zadanie licenčných údajov a hneď vyhodí túto hlášku. [/QUOTE]
Ani po tom popsaném vymazání licenčních informací? To je divné.

Petr Klimeš
04.08.2016, 16:55
Dobrý den,přes Start vyhledejte msconfig a poté ho spusťte jako správce. V konfiguraci systému prosím zkontrolujte, zda máte zatržené políčko u FlexNet Licensing Service. (pro větší přehlednost si můžete skrýt všechny služby společnosti Microsoft)

Richard2605
04.08.2016, 20:47
Dobrý den, zložku FLEXnet jsme vyčistil, služba FLEXnet Licensing Service je spuštěna. ze zvědavosti jsem skusil dokonce odinstalovat i antivirus. AutoCAD jsem už asi 5x přeistalovával, dokonce jsem vyskoušel studentské verze od 2015-2017 všechny. Pořád vyhazuje toto dialogové okno. Licenční kódy mne už dávno čekají v emaily ale AutoCAD mi je prostě nedovolí ani zadat. Opravdu netuším co s tým muže být. Děkuji vám za všechny rady už poskytnuté nebo ty další, které by vás ještě napadli. 

Petr Klimeš
05.08.2016, 09:29
Někde jsem se dočetl, že pomohl přenést soubor "productinformation.pit" z počítač, kde licence fungují do složky "c:\ProgramData\Autodesk\Adlm" . Případně můžete zkusit soubor odstranit. (nejprve však tento soubor zálohujte.)
Petr Klimeš2016-08-05 12:23:25

Richard2605
05.08.2016, 17:20
Děkuji vám Petře, tato rada doopravdy pomohla.Přeju vám i celému týmu hezký zbytek léta.