Zobrazit plnou verzi příspěvku: Pruhlednost ploch v 3Ds max

zbynala
29.03.2008, 10:20
Zdravim, potreboval bych pomoc. Vlozim-li model vytvoreny z ploch v Cadu do 3ds max stane se mi, ze nektere plochy nejsou viditelne - po otoceni o 360 stupnu se zviditelni, ale ty co byli videt zase nejsou videt. Ma to neco spolecnyho z normalama ale nevim jak je jednoduse otocit. dik

be_em
30.03.2008, 12:00
Presne tak, pravdepodobne to bude normálami .... normály môžte otočiť aj každú zvlášť, to jest: vyberete danú plochu a v podobjektovom móde Edit Mesh dáte "Flip normals" .... nie vždy to ale pomôže ... potom je tam funkcia "Edit normals" a prípadne ppmôže v Renderingu zapnúť funkciu "Force 2-Sided" ... kde Vám pri renderingu aj zlé normály verendruje správne

zbynala
02.04.2008, 12:38
Diky za pomoc, edit normals a flip normals mi moc nepomohlo - ne vzdy to obrati ty spravne plochy. Ale v rendru se to zobrazuje spravne.

be_em
02.04.2008, 13:17
tzn. čo? pomohlo "Force 2 Sided"?

zbynala
16.04.2008, 13:47
JOjo zabralo force 2 sided