Zobrazit plnou verzi příspěvku: Pruhlednost ploch v 3Ds max
Zdravim, potreboval bych pomoc. Vlozim-li model vytvoreny z ploch v Cadu do 3ds max stane se mi, ze nektere plochy nejsou viditelne - po otoceni o 360 stupnu se zviditelni, ale ty co byli videt zase nejsou videt. Ma to neco spolecnyho z normalama ale nevim jak je jednoduse otocit. dik
Presne tak, pravdepodobne to bude normálami .... normály môžte otočiť aj každú zvlášť, to jest: vyberete danú plochu a v podobjektovom móde Edit Mesh dáte "Flip normals" .... nie vždy to ale pomôže ... potom je tam funkcia "Edit normals" a prípadne ppmôže v Renderingu zapnúť funkciu "Force 2-Sided" ... kde Vám pri renderingu aj zlé normály verendruje správne
Diky za pomoc, edit normals a flip normals mi moc nepomohlo - ne vzdy to obrati ty spravne plochy. Ale v rendru se to zobrazuje spravne.
tzn. čo? pomohlo "Force 2 Sided"?
JOjo zabralo force 2 sided