Zobrazit plnou verzi příspěvku: Reakce Autodesk
Chtěl bych pochválit Autodesk za naslouchání a rychlost reakce. Na začátku září jsem jim posílal problém s náčrty v Inventoru a cca za 3 týdny mi na opravu toho problému poslali speciální hotfix. Je vidět že hlášení problémů se vyplatí.
Dobrý den, podělte se prosím Vás s námi, co to bylo za chybu a jak se projevovala. Děkuji :)
Projevovalo se to tak, že se někdy sama od sebe měnila poloha náčrtu. Jakoby se natočil zpátky do půdorysu. Poslali mi opravu jedné knihovny v instalaci Inventoru.
Vladimír Michl
02.10.2012, 15:37
To vypadá na podobný (nebo stejný) problém jako v tipu:
http://www.cadforum.cz/cadforum/skica-v-rozvinu-inventoru-uskoci-do-roviny-souradnicoveho-system-tip8808
Tuto opravu jsme nedávno řešili s Autodeskem pro jednoho zákazníka (podle vašeho uživ.profilu soudím, že jiného než vás). Takže řešení asi měli shodou okolností hned po ruce :-)