Zobrazit plnou verzi příspěvku: Revit 2018 + aktualizace Win10
Dobrý den,včera se mi aktualizovaly Win10 a dnes nejde otevřít Revit 2018. Otevírání se zastaví před historií souborů a konec. Už jsem zkoušel restart, vypnutí a pořád stejný. Nemáte někdo stejnou zkušenost a případně jak Revit otevřít. Docela oprus, když máte termín....Předem děkujiKubena
Zdravím, moje zkušenost že jsem musel provést čistou instalaci W10 a po sdělení MICROSOFTU že je chyba na straně procesoru, pak paměti a pak antiviru jsem rezignoval. Aktualizace ty samé, se mi stahovali denně 2x (4GB) v 14denním cyklu. . Snad někdy bude W10 bez 3/4 zbytečností a bude odladěn...
Peter Jirat
12.01.2018, 10:13
Zkuste opravnou instalací Revitu v Ovládacích panelech nebo si najděte journal a tam by mělo být vidět na čem to padne. Nebo aspoň po čem to padne.
Michalkacerik
12.01.2018, 13:12
Môj postup a moja skúsenosť. Aktualízácie nikdy nemám automatické. Ak počítač ide v poriadku nevidím dôvod na akúkoľvek aktualizáciu. Prevencia je dobrá, ale veľmi uvážlivá. Ak sa aktualizácií nazbiera, pozriem si ich prečítam si čo vôbec aktualizujú a zároveň si vyhľadávam konkrétne čislo aktualizácie a pridám do vyhľadávača slovo autodesk alebo Revit npr. KB XXXXX & autodesk Revit. Občas sa najde že to niekto reklamuje....atd. Ak sa rozhodnem inštalovať aktualizáciu, po inštalácií a následnom reštarte jednej aktualizácie vyskúšam spustiť programy, ktoré sú najdôležitejšie. Doporučenie/riešenie. Prejsť do histórie auktualizácií a postupne podľa dátumov odinštalovávať najnovšie aktualizácie a po každej odinštalácií reštartovať a vyskúšať REVIT. Je to zdĺhavé a pracné, ale snáď sa vyhnete tomu najzdĺhavejšiemu, kompletnou preinštaláciou systému a samozrejme Revitu a ďalších programov. Popripade ešte predtým môžete vyskúšať obnovenie systému s dátumom pred inštaláciou aktualizácií, kedy programy fungovali podľa vašich požiadaviek
Michalkacerik2018-01-12 13:21:07
Vladimír Michl
12.01.2018, 14:05
Zkuste postupy dle:http://www.cadforum.cz/cadforum/produkt-autodesku-selze-pri-spusteni-po-instalaci-windows-10-upd-tip11753