Ferdinand
18.05.2007, 14:31
Pokud dokument má více než jeden list, po jeho revizi se uvádí na konkrétních listech, kterých se revize týká a (pokud je) na seznamu listů dokumentu index a datum revize s výstižným popisem provedených změn. Ostatní listy, na kterých se neprovedla žádná změna, zůstávají původní (ev. s původním indexem revize) - takhle to dělají patrně všude a je to podle mne v pořádku. Nyní jsem se potkal s požadavkem, že při revizi jediného listu vícelistového dokumentu se má uvést index a datum této poslední revize na všech jeho listech takže na různých listech vícestránkového dokumentu nemůže být uveden různý index revize. To je podle mne nesmysl a vede ke zmatení. Příklad: Proj. dok. má být předána zákazníkovi v 16-ti paré, jeden z 186-ti dokumentů je výkres, který má 89 listů A3 + krycí list. Dle požadavků/připomínek zákazníka se provede revize "A" na listu č. 27 tohoto dokumentu. Na krycím listu se uvede u listu č. 27 revize A, ostatní listy zůstávají bez revize. Vytiskne se 16-krát list č.27 a 16-krát krycí list a ty se zašlou všem dotyčným - anebo dle domluvy se soubory rozešlou v elektronické formě a každý si to vytiskne sám.
Dotaz:
Má být na všech listech všech dokumentů projektu uvedena vždy a jedině tato nová revize? Je to podchyceno někde v nějaké normě/směrnici?
To by znamenalo, že pak při každé nové revizi by se musel celý projekt komplet znova vytisknout (x-krát) kvůli jedinému písmenku...