Zobrazit plnou verzi příspěvku: Rozmazání textury

pepeecz
22.02.2014, 22:13
Zdravím, moc dlouho v 3DS max nedělám a mám tu první, problém, který se mi nedaří delší dobu vyřešit. Jedná se o rozmazání textury. Zde je obrázek pro pochopení
Polygony od očí dolů byly dělány pomocí kopírování "edge", v podstatě jakýmsi roztahováním. Jde mi o to aby textura byla na všech místech nerozmazaná, jde o textu z V-Ray 2.30. Vím, že bych objekt mohl udělat znovu Extrudováním, ale chci vědět, zda to jde řešit jen v texturách.Doufám, že jsem problém vysvětlil dostatečně srozumitelně a prosím o radu =)

pepeecz
23.02.2014, 23:42
Tak nakonec jsem projel pár tutorialů s mapováním a našel jsem řešení. Zjistil jsem že to bylo až moc jednoduché a tak se omlouvám, za "hloupý" post. Nicméně kdyby někoho zajímalo řešení tak to vyřešil modifikátor UVW Map. Zde je hotový výsledek.