Zobrazit plnou verzi příspěvku: Šedivý výsledný render

vendys
22.06.2012, 09:28
Zdravím,měla jsem problémy s délkou renderování (320x240 - uplně ceý den), tak jsem si přenastavila renderování a světla podle různých tutoriálů (např. podle tohoto http://www.aleso3d.com/blog/wp-content/uploads/2011/05/interiorslit06.jpg).Od té doby je to sice svižnější, ale výsledný render je takový šedý mlhavý http://f63i.img-up.net/ukzka_vysl91cf.jpg. Zkoušela jsem samozřejmě nastavení různě měnit, ale nepřišla jsem na to, co to způsobuje (můj tip byl antialiasing filter, ale ať tam dám jakýkoliv, pořád to vypadá zhruba stejně). Nenapadá vás prosím něco? Děkuju


be_em
24.06.2012, 19:14
Nepoužívam Vray (ale MentalRay), ale občas sa mi stane že mi takýto tmavý render vyjde a vtedy mám na 99% zle nastavenú kontrolu expozície, záleží podľa typu svetiel či má byť kontrola expozície zapnutá alebo vypnutá. Takže skúste ju zapnúť/vypnúť. Nič iné poradiť momentálne nemôžem, lebo tých problémov môže byť oveľa viac. A samozrejme dúfam že kontrola expozície funguje aj pod Vray (kedže vidím, že máte v scéne svetlo Skylight - VRaySky).

Nastavenie tu:
Exposure Controlbe_em2012-06-24 19:18:12

Biolit
25.06.2012, 09:31
nastaveni expozice se provadi pres nastaveni Vray kamery.S nastavenim rendru je to tezke. Jine nastaveni pouzivam pro exteriery a jine pro interiery. Vysledne nastaveni se i lisi podle sceny, osvetleni sceny atd. Kazdopadne ja bych odskrtnul z toho postnuteho nastaveni v zalozce "colormapping" polozku "Don´t affect color" a v obou nastaveni "DMC sampler" bych dal na defaultnich 0,01 (pro nahledy je to dostacujici a pro finaly bych daval tak 0,008 - 0,005).  A jeste jodnou v nastaveni "DMC sampler" bych zvazil hodnoty "min. samples" a "Global subdivs multiplier". Tohle nastaveni je spise pro finalni kvalitu za predpokladu, ze nemenis subdivs u materialu a ponechavas defaultnich 8. Na prubezne nahledy staci nechat defualtne 8 a 1.

be_em
25.06.2012, 14:56
To vážne? Pod Vray neexistuje záložka Render - Environment and Effects - Exposure Control?

A čo je toto:Vray Exposure Controlbe_em2012-06-25 14:58:10

Biolit
25.06.2012, 17:08
Vray ma primarne svoji VrayPhysicalCameru, kde je vse potrebne k nastaveni ohniska, expozice, DOFu, bokeh efekt, clipping atd. Vray exposure control pouzivam treba pro tvorbu orthogonalnich pohledu, ktere vraykamera neumi. Vray exposure control umoznuje prevzit nastaveni expozice prave z Vray kamery bez potreby upravy veskereho osvetleni ve scene pri rendrovani orthogonalnich pohledu pres maxovskou kameru.