Zobrazit plnou verzi příspěvku: Show Shaded Material in Viewport

Eger
18.09.2012, 11:21


Dobrý den,  používám 3ds Max Design 2012. Neexistuje nějaká funkce s jejíž pomocí by bylo možné "Show Shaded Material in Viewport" zapnout najednou na více map ? S pomocí tlačítka "Show Shaded Material in Viewport" v Material Editoru to lze dělat po jedné ale mám momentálně modely, které obsahují desítky nezobrazených map.

Vladimír Michl
18.09.2012, 12:58
Globální přepínání je v menu "Views > Show Materials in Viewports As" (viz tip 8821).

Eger
18.09.2012, 14:49


Ano toto celkem uspokojivě funguje v Max 2011. Nicméně v Max 2012 tomu tak není. V menu Views - "Show Materials in Viewports As" se nachází default zatržený "Enable Transparency" a pod čarou pod ním "Shaded Materials Without Maps", "Shaded Materials Witht Maps", "Realistic Materials Without Maps", "Realistic Materials Witht Maps". Kromě možnosti zaškrtnutí a odškrtnutí "Enable Transparency" mohu volit cokoli z dalších nabídek a nestane se vůbec nic.

Vladimír Michl
18.09.2012, 15:07
Používáte Slate editor? Vím že v těchhle nastaveních byly nějaké potíže, ověřte, zda máte aktuální service packy -viz:
http://www.cadforum.cz/cadforum/produkty.asp?prod=3ds+Max
(popř. by ještě mohl být problém v HW podpoře grafiky)

Eger
18.09.2012, 16:07


Slate editor nepoužívám, používám Compact Material Editor. Aktuální SP2 mám nainstalovaný. V HW podpoře grafiky by to myslím snad být nemělo, protože na stejné mašině (Intel Core i5 CPU 2,67 GHz, 16 GB RAM, NVIDIA GeForce GTS 250) mi to v Max Design 2011 funguje.

be_em
19.09.2012, 15:01
A čo tak skúsiť Slate Material Editor, myškou (alebo Select All) vybrať všetky materiály naraz a zapnúť "Show Shaded Material in Viewport".

Nie som pri Max-e, nikdy som to neskúšal ale toto by mohlo fungovať.

Eger
19.09.2012, 15:50


Vyzkoušel jsem, ale buď to dělám špatně, nebo to taky nefunguje. Jinak už mám ověřeno, že postup podle p. Michla funguje ve verzi 2011 a 2013 a nefunguje ve verzi 2012.

Biolit
26.09.2012, 21:54
a mas tohle nastaveni?

Eger
27.09.2012, 07:34


Ano toto nastavení samozřejmě mám. Chtěl bych všem diskutujícím moc poděkovat za snahu poradit a řekl bych, že problém je již vyřešen. Jednak jsem si ověřil, že globální přepínání v menu "Views > Show Materials in Viewports As" prostě nefunguje ve verzi 2012. Přešel jsem na verzi 2013, zde vše funguje bez problému. Jinak jsem ještě zjistil, že pro verzi 2012 existuje řešení v podobě scriptu "Turn View Port Maps On/Of" viz http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/turn-viewport-maps-onoff .