Zobrazit plnou verzi příspěvku: Špatný render při vyšším rozlišení

vendys
26.04.2012, 18:13
Zdravím vás,chtěla jsem se zeptat, jestli jste už měli někdo tento problém s renderováním: při renderu
do nejmenší velikosti (320 x ...) se obrázek vyrenderuje bezchybě.
Pokud ho chci ale vyrenderovat na velikost 800 x 600 (alespoň) tak se mi
celý zabarví do bíla nebo do žluta, prostě jen bílá plocha, nic víc.
Když se postupně ukazuje, jak bude vybrázek vypadat, vše je v normálu,
zabarví se to při posledním stádiu renderování.Ve
scéně používám self illumination (pokud dám světlo bílé- plocha je
bílá, pokud žluté, plocha je žlutá), ale jak jsem psala, při nižším
rozlišení bez problému.Děkuji za všechny poznatky!


Biolit
26.04.2012, 20:14
v jakem rendru? Zkusila jsi rendrovat bez tech selfillum. materialu?

vendys
26.04.2012, 21:07
Vrayem.Ted jsem to zkoušela bez toho self a je to OK...No tak už vím odkud vítr vane, nicméně tomu stejně nerozumím..


Biolit
26.04.2012, 22:37
selfillum material neni vray material. Pouzivej vraylight material a melo by to byt OK

vendys
29.04.2012, 16:19
No nemyslím že by to bylo tím, v jiné scéně používám podobné mat. a nic takovýho mi to nedělá...


Biolit
30.04.2012, 08:16
no je  to o tom, ze nektere standardni materialy maxe nejsou primo podporovany vrayem. To znamena, ze nekdy to vyrendrovat muze dobre a nekdy to muze byt problem. Vraymaterialy byly napsany pro tento render a proto kdyz dojde k nejake chybe, tak se to vetsinou da resit. Opravdu zkus pouzivat pouze vraymaterialy. usetris si s tim dalsi problemy s vystupy.