Zobrazit plnou verzi příspěvku: Transparentnost a tiene u Existing Phase

Pet5
28.09.2014, 14:22
Neviem, ci to bude davat zmysel, ale skusim. Chcela by som vediet, ci je mozne zmenit transparentnost u Existujucej fazy (po renderi), kedze ju viem nastavit v Realistic View ale akonahle zrenderujem, je to plna seda farba. Potrebujem to na prezentaciu. Aby som to ujasnila. Mam radovu zastavbu a chcela by som, aby domy, ktore su v okoli domu,na ktorom pracujem boli sedej farby a transparentne (kedze sluzia len ako kontext) a ten moj dom by bol pekne zrenderovany normalnym sposobom - cize by pekne 'vycnieval' z radu. Taktiez to vyzera,ze existujuce fazy nezobrazuju tiene budov. Je moznost to niekde nastavit?A ak tieto veci nie su mozne nastavit u existujucich faz, mate nejaky lepsi tip, ako to pekne zobrazit na prezentaciu?Dakujem.

Kosík
29.09.2014, 08:34
Přeji příjemný denJá bych tento problém řečil v Photpshopu a nemordoval bych se s Revitem.Jan Kosík

Peter Jirat
29.09.2014, 12:22
[QUOTE=Pet5]transparentnost u Existujucej fazy (po renderi), [/QUOTE]
Transparentnost materiálů pro render si můžete změnit v části Phases > Graphics Overrides, kde si vyberete materiál stávající fáze a ve vlasnostech pro render zapnete transparentnost. Pak to rendruje průhledně. S těmi stíny to bude horší, tam bude cesta Photoshopu nejrychlejší. Lze taky si scénu vyrendrovat 2x (aby se stíny objevily i u stávající fáze, tzn. použít jiný filtr fází) a pak si stíny nějakým způsobem překopírovat.

Peter Jirat
29.09.2014, 12:42
Tak i nějaké stíny u stávající fáze se objeví, v závislosti na velikosti průhlednosti.

Pet5
29.09.2014, 20:32
Dakujem.