Zobrazit plnou verzi příspěvku: UV mapping

azzurit
23.02.2011, 17:15

Zdravím. Mám problém s mapováním textur. U mě v 3DS MAX vypadají dobře namapované, ale když model vyexportuji (ve formátu FBX pomocí Autodesk FBX export) tak textura nesedí (nezobrazí se správně v žádném FBX vieweru a i výsledky, co mi ukazuje programátor, jsou špatné - stejné, jako v těch viewerech). Po exportu to vypadá asi takto:  http://sobolsoft.cxh.cz/data/err.pngNeví někdo, v čem by mohl být problém? Zda v nastavení exportu nebo v něčem jiném? Kdesi jsem narazil na zmínku o "texture baking", ale nevím, jak toho dosáhnout. Může být problém způsoben tím? Pokud ano, poradili byste mi prosím, jak na něj? (ideálně step-by-step). PS: používám 3DS MAX 2011. Přikládám ještě odkaz na video, kde je přesně postup tvorby (jak to dělám). http://www.youtube.com/watch?v=wqPWQHc3ewADíky


azzurit2011-02-23 17:16:17