Zobrazit plnou verzi příspěvku: Vertex Maya

t.petrisin
14.02.2012, 22:39
Dobrý deň,

Prosím Vás, Mohol by mi niekto poradiť ako pracovať s polygonálnymi plochami ... Vytvorím si dve plochy ... a prostredníctvom prichytávania koncových bodov ich spojím dohromady. Avšak ak ten bod znovu označím a chcem premiestniť tak mi najskôr potiahne jeden potom druhý - osobitne. Potrebujem to, že ak ich spojím dohromady, aby som ich potom ťahal ako jeden. Pri ich spájaní používam funkciu zachytávania bodov, ono mi pritiahne bod k bodu, ale potom ich stale berie ako dva a nie ako jeden celok - jeden bod. Budem Vám veľmi vďačný ak mi s tým niekto pomôže. Ďakujem pekne.

be_em
15.02.2012, 08:23
Nepoznám Mayu (a používateľov Maya-y tu chodí veľmi málo), ale robil som v iných 3D programoch. To čo píšete je logické, kým tie dva body nejako nezlepíte/nezvaríte/nespojíte stále sa budú chovať ako dva. Takže nahliadnite do nejakého módu editácie vrcholov. A samozrejme tutoriálov na internete k tomuto základnému problému nájdete dosť.