Zobrazit plnou verzi příspěvku: Vstupní bod procedury

Kosík
13.09.2014, 13:32
Přeji příjemný denU Revitu 2014 se mi objevila chbová hláška a vstupním bodu procedury ... Co to mohlo způsobit a jak se toho zbavit. Obyčejná oprava instalace nepomohla. Nevím, zda to může mít souvislost s instalací SP3.

Vladimír Michl
13.09.2014, 16:45

Pouhá oprava instalace vám vrátí Revit do stavu "SP0" (bez Service packů), takže doporučuji také reinstalovat SP3. Ale problém může být způsoben i nějakou nadstavbou nebo poškozeným souborem projektu.

statecny
15.09.2014, 08:01

Vyzkoušejte následující:- vypnout antivirus- zkontrolujte zda má váš účet ve Windows nastaven práva k  souboru RevitDB.dll na čtení- vyzkoušejte zkopírovat soubor RevitDB.dll z jiného počítače, kde Revit funguje správně Chyba může být také způsobena špatnou synchronizací z komponentou Windows. Zkuste odinstalovat a opět nainstalovat Microsoft Visual C++

smileface
15.09.2014, 09:35
Zdravím mne sa toto stalo asi pred týždňom ked som si inštaloval Hotfix 2014. Nešlo mi s týmto problémom pohnúť tak som to celé na tvrdo vymazal. Horšie bolo že mi to nešlo odinštalovať ani nainštalovať nová verzia. Potom chvílach beznádeje som skúsil produkt nainštalovať ako skušobnú verziu na 30 dní a potom som zmenil len serial number.Prajem veľa štastia. Dajte potom vedieť ako ste tento problém vyriešili. Ďakujem

Kosík
15.09.2014, 09:59
Patrně to dělá ten hotfix. Řešil jsem to postupně přes opravu, přeinstalaci až po odinstalování a novou instalaci, která v mém případě byla úspěšná. Bohužel rada na škádlení knihovny Revit přišla pozdě, možná ji vyzkouším při jiné příležitosti. Ten hotfix už raději nebudu pokoušet. U verze 2015 nedošlo po jeho intalaci k žádným škodám.Jan Kosík