Zobrazit plnou verzi příspěvku: Výpadek licenčního serveru

Vladimír Michl
25.11.2020, 17:17
Autodesk hlásí výpadek licenčního serveru. Server reaguje, ale nepotvrzuje licence, dočasně doporučujeme před spuštěním aplikace přejít do off-line režimu. Nahlášeno, na rychlé nápravě se pracuje.

Vladimír Michl
25.11.2020, 18:07
Dnešní výpadek data center Amazonu má negativní dopad na fungování řady internetových služeb, včetně licenčních serverů Autodesku. Stav "Black Wednesday" výpadku AWS sledujte zde:Amazon Web Services outage map Downdetector

Vladimír Michl
25.11.2020, 19:11
Problém je nyní zdá se vyřešen, Amazon chybu opravil.

madep
26.11.2020, 08:21
Už jim to zase vypadlo.

Peter Jirat
26.11.2020, 08:30
[QUOTE=Vladimír Michl]Autodesk hlásí výpadek licenčního serveru. Server reaguje, ale nepotvrzuje licence, dočasně doporučujeme před spuštěním aplikace přejít do off-line režimu. Nahlášeno, na rychlé nápravě se pracuje.[/QUOTE]
Co znamená přejít na offline, pokud mi lidi pracují na home office na vzdálené ploše firemních počítačů?

Vladimír Michl
26.11.2020, 08:57
Při vzdáleném přístupu to jednoduše nejde, resp. musel by se zablokovat jen přístup k licenčním službám. Nicméně od těch včerejších cca 19 hod. už by mělo vše fungovat (možná s krátkými "následnými otřesy" - ale většinou jen stačí zkusit danou web službu znovu).Podrobné sledování opravy výpadku a aktuální "zdraví" web služeb Amazonu je možno sledovat na https://status.aws.amazon.com/

Tomas.Kochan
26.11.2020, 09:51
Dobrý deň, práve sa snažím aktivovať produkty Vault Professional 2021 a Inventor 2021 pomocou licenčného kódu. Po zadaní kódu Iventor vypíše úspešné zaregistrovanie ale hned sa vypne. Po zapnutý je to to isté dokola. Vault robí to isté. Môže toto byť rovnaký problém? tj. výpadok? alebo je chyba na mojej strane?Ďakujem.

Vladimír Michl
26.11.2020, 12:01
To je pravděpodobně jiná příčina - pošlete prosím na https://helpdesk.cadstudio.cz