Zobrazit plnou verzi příspěvku: Výpočet hmotnosti

dusek
11.04.2014, 09:16
Dobrý den,mám model řízeny skeletonem. Vytváříme nový výrobek, tak jsem tento model zkopíroval. Ve skeletonu jsem upravil rozměry plechů a jejich tloušťky. Když pak aktualizuji model (vše se zmenší), tak mi u některých dílů zůstane hmotnost původních dílů. Jedná se o plechové díly. Špatnou hmotnost mi to vypisuje už ve fyzikálních vlastnostech. Příjde mi, že si těleso pamatuje původní tloušťku materiálu. Nikde ale v parametrech už tento rozměr není. Zkoušel jsem smazat rozviny a znovu je vytvořit, bez efektu, zkoušel jsem přerušit návaznost na skeleton a taky bez efektu, zkoušel jsem vymazat i nějaké uživatelské iVlastnosti, ale taktéž stále vypisuje hmotnost větší. Kdyby to bylo o pár kilo, tak to neřeším, ale ono mi to na celém modelu děla skoro tunu plechu ...Nemáte někdo pomocnou radu?Díky,V.D.

maiklss
11.04.2014, 10:19
Zkus odmazat rozviny.

dusek
11.04.2014, 10:31
to jsem zkoušel, bez efektu

MILKA
11.04.2014, 11:42
Zdravím, zkontrolujte zda máte v nastavení Inventoru, karta obecné, zaškrtlou volbu "aktualizovat fyzikální vlastnosti při ukládání" díl+sestava, pokud ne, nastavte a proveďte uložení sestavy a u všech dílů vyberte "ano" pro uložení.

dusek
11.04.2014, 13:52
toto nastavené mám. Já s tím nemam problém globálně, jen u těchto pár součástí. My máme víc možností jak spočítat hmotnost, jedna z nich mi to spočítá správně, ale ty co se odvozují od fyzikálních vlastností jsou špatně.

MILKA
11.04.2014, 21:05
Zkuste změnit materiál a fyzikální vlastnosti aktualizujte. Nic jiného mě nenapadá. 

dusek
14.04.2014, 07:39
To jsem taky zkoušel, přepisoval jsem i ručně hmotnost a následně vrátil k automatu, ale taky nic, i když změním tloušťku ve skeletonu, tak to drží tu původní. A změnit tlouťku v dílu mi nejde, protože to mám těleso ze skeletonu a tloušťky se učují už v něm ...