Falco
08.06.2008, 21:57
Dobry den,
chcel by som sa spytat na nastavenie jednotiek pre Autodesk VIZ.
Nech nastavim ake kolvek jednotky, vzdy mi nalinkovane objekty z ADT po vyrendrovani maju textury zlych mierok. Toto by malo byt sposobene doplnokm Real-World Texture. Pri jeho vypnuti v preferences sa aj tak nic nestane. Jedine ako sa mi to podarilo obist, bolo pomocou rescale pri file link manager. (Systemove jednotky = milimetre ; Vstupne jednotky vykresu = metre) Ale toto riesenie sa mi akosi nezda spravne, lebo potom cela scena mala pri rozmere modelu v ADT 150 x 150 m teda 150000x150000mm
vo vize rozmer 150000x150000m co je trosku vela.
O to by mi ani tak neslo, skor sa bojim ake to ma dopady na ostatne veci ako su daylight system kde sa nastavuje sirka dlzka a pod. popripade je trosku nezvycajne pridavat stromy o vyske namiesto 6m rovno 6000m
Skusal som uz aj v nastaveniach World unit ale tam je iba od 0,1 - 1 kdez to ja by som po nalinkovani potreboval zmensit az na 0,001 co nejde.
Dakujem
chcel by som sa spytat na nastavenie jednotiek pre Autodesk VIZ.
Nech nastavim ake kolvek jednotky, vzdy mi nalinkovane objekty z ADT po vyrendrovani maju textury zlych mierok. Toto by malo byt sposobene doplnokm Real-World Texture. Pri jeho vypnuti v preferences sa aj tak nic nestane. Jedine ako sa mi to podarilo obist, bolo pomocou rescale pri file link manager. (Systemove jednotky = milimetre ; Vstupne jednotky vykresu = metre) Ale toto riesenie sa mi akosi nezda spravne, lebo potom cela scena mala pri rozmere modelu v ADT 150 x 150 m teda 150000x150000mm
vo vize rozmer 150000x150000m co je trosku vela.
O to by mi ani tak neslo, skor sa bojim ake to ma dopady na ostatne veci ako su daylight system kde sa nastavuje sirka dlzka a pod. popripade je trosku nezvycajne pridavat stromy o vyske namiesto 6m rovno 6000m
Skusal som uz aj v nastaveniach World unit ale tam je iba od 0,1 - 1 kdez to ja by som po nalinkovani potreboval zmensit az na 0,001 co nejde.
Dakujem