Zobrazit plnou verzi příspěvku: Z Inventoru do 3ds max

jumbre23
05.07.2013, 00:14
Dobrý den,můžete mi někdo poradit, jak přesunu vymodelovaná tělesa do 3ds, abych je tam moch naanimovat? 

Permonik
05.07.2013, 11:09
Dobrý den, stači v Maxu dat Import a vybrat soubory .ipt a .iam. A pote nastavit parametry převodu. Zaleží jakou mate verzi o od roku 2009 (nejsem si tím jisty) je součásti Maxu importer na ivnetorácké soubory. Pro nižší verze se da stahnou tady na webu.

jumbre23
05.07.2013, 14:03
Obě verze 2013. A v jakym formátu to mam v inventoru uložit?

Permonik
05.07.2013, 14:17
V inventoru to nemušíš uklada v ničem  (uložiš to jako ipt nebo iam). V maxu klikneš Import - vyhledaš potřebné soubory (.ipt . iam) - dáš otevřit - naběhné okno s možnosti importu (musiš vyzkoušet co půjde nebo ti bude vyhovovat) - necháš to načíst.

jumbre23
05.07.2013, 14:53
Paráda, už vim, jak na to. Ale vyskyt se další problém. :-) Jak tam vložím více objektů najednou? Pokaždý, když tam chci vložit druhý, tak ten první se vypne.

Permonik
05.07.2013, 16:18
V okně kde zadavaš parametry importu je odshora je 3 skupina položek:Merge With Currrent Scene (sjednotiti s existujíci scenerii)Completely Replace Current Scene (kompletně přepsat scenerii)Defaultně je o nastavené na to spodni, takže když chceč vložit další součastky do sceny, vybereš tu horní položku.

jumbre23
05.07.2013, 20:30
Díky moc!