Zobrazit plnou verzi příspěvku: Zamrzání vaultu 2015

Fiki
09.10.2014, 10:06
Zdravím diskutéry, věděl by někdo řešení se zamrzáním vaultu 2015 při kliknutí na zobrazení náhledu? Zkoušel jsem kontaktovat helpdesk, ale tam mi napsali, jestli mam hotfix a poslední aktualizaci. Jenže u poslední aktualizece na stránkách CADstudia  R2 je napsáno, že doporučují před instalací konzultaci s CADstudiem. Tak jsem se ptal, ale od 30.9.2014 se mi už nikdo z helpdesku neozval. Jen ještě podotknu, že až si na CADForu bude CADstudio honit ego, jak má úžasnou podporu, tak chraň bůh abych si na tento problém nevzpomněl.

Jan Videcký
09.10.2014, 12:41



Dobrý den,

z mého pohledu technika musíme
nejprve analyzovat, kde je daný problém na konkrétní PC stanici.  Obecně
je problematika zamrzání náhledu závislá na instalaci OS Windows, antiviru a
Vault Prof. + hotfixy. První co řešíme jsou opravy a Hotfixy. Co se týče R2 -
jedná se o odlišný produkt od Vašeho - jedná se o novou verzi Vaultu.

Zjistíme, proč poslední upřesnění
dotazu zůstalo v Helpdesku viset. Vidím, že jste tam doplnil informaci, kdy
aplikace hlásí chybu v XML souboru. Je možné, že je fyzicky poškozený XML
soubor na disku PC stanice. V tomto případě bych doporučil reinstalovat program
klienta (opravná instalace). Dále posílám odkazy na hotfix na uvedený produkt:

 

http://knowledge.autodesk.com/support/vault-products/downloads/caas/downloads/content/hotfix-cannot-assign-item-component-to-released-item.html?v=2015

 

 

http://knowledge.autodesk.com/support/vault-products/downloads/caas/downloads/content/hotfix-resolved-issues-around-assigning-items.html?v=2015

 

 Videcký Jan


Fiki
10.10.2014, 05:57
Děkuji za vyjádření instaluji a testuji.