Zobrazit plnou verzi příspěvku: Zmizelé náhledy rodin ve stromu dílů v OC.

rys-kt4
14.10.2019, 14:21
Zdravím s drobnou žádostí o radu, lze li zmizelé náhledy rodin ve stromu dílů v OC nějak vrátit zpět bez reinstalace.Nic tragického, ale mohlo by být lépe.-Inventor2016, Win 10 pro.Vše bylo a je plně funkční, pouze se tento problém, viz příloha, přihodil po instalaci některé aplikace z ADSK App storu, Reset Inventoru nepomohl.Obrázky/náhledy dílů jsou OK, pouze náhledy rodin mají ikonu pouze jako složku.Existuje rada jak toto zpět "vyčistit" ? Děkuji.

Vladimír Michl
24.10.2019, 09:04

Tento problém způsobený aktualizacemi Windows jsme také zaznamenali. Nahlášeno a už se objevilo v KnowledgeBase:https://knowledge.autodesk.com/support/inventor/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/After-installing-Windows-10-Update-KB4517389-OS-Build-18362-418-Category-Thumbnails-in-Inventor-Content-Center-are-not-shown-anymore.html Příčinou problému jsou tyto aktualizace:•Windows 10 Build 1903 (OS 18362.418) KB4517389•Windows 10 Build 1809 (OS 17763.805) KB4519338•Windows 7 Build 7601 (Service Pack 1) KB4519976Zatím není jiné řešení než odinstalace oněch KB hotfixů Windows. 

rys-kt4
24.10.2019, 09:29
Dobrý den, děkuji za reakci a za radu. Možnosti prozkoumám i když v mém případě se toto stalo ihned po nainstalování doplňkové aplikace pro webGL a 3D PDF export. Win10 aktualizace byly vypnuté, spouštím je vždy na konci týdne. 

Lukáš Záruba
30.10.2019, 12:01
Pro info, Stejný problém mají i2015 na win 7.

rys-kt4
30.10.2019, 13:34
Problém je specifický dle PC, na NTB, taktéž DELL, kde jsem poslední Appky z ADSK app storu neinstaloval je vše OK, i při všech aktualizacích Win10Pro64bit.Uvidíme, jak to bude po přeinstalaci stolního PC včetně OS, už je na to docela čas vše od balastu vyčistit.Zřejmě ne všechny Appky z App storu jsou na instalaci bezpečné. A to i ty placené.

Vladimír Michl
30.10.2019, 16:35
S aplikacemi by to souviset nemělo, je to potvrzený problém kolize s Win aktualizacemi (.NET).

Vladimír Michl
11.11.2019, 17:50
Problém je - pro Inventor 2019 - vyřešen v dnešní aktualizaci Inventor 2019.4.3.

rys-kt4
11.11.2019, 18:02
Zdravím a děkuji Autodesku za vyřešení, i když se mne tato pomoc zřejmě netýká - pro Inventor 2016, na který jsem se dotazoval.Nebo se zbytečně mýlím?

Vladimír Michl
11.11.2019, 18:07
Verze starší než 3 release Autodesk opravuje jen sporadicky, ale vzhledem k charakteru chyby je možné, že to opraví Microsoft. Ten problém se ale objevoval i u dalších verzí Inventoru, tak zřejmě ještě nějaké updaty přijdou.

Vladimír Michl
11.11.2019, 22:50
Tak ještě byla dnes potvrzena oprava pro 2018 a 2017 a má přijít ještě verze 2020. Ale 2016 už asi ne. Viz https://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=29643

rys-kt4
19.11.2019, 13:23
Tak jsem nakonec pravdu neměl, ikony chcíply i na druhém PC, NTB.Je mi tedy líto docela nevídané "podpory" koncových zákazníků <=8 let, stran Autodesku a to i s ohledem na prodejce, jejichž snahu a um to nakonec u nemalé skupiny (Perpetual Licenses) hodně degraduje - v obavě, co odejde dalšího bez možnosti zažádat si o pomoc. O obchodní politice je zbytečné se zmiňovat či naříkat, lepší je změna.A kupodivu! tak těžké to zas není ..... možnosti/řešení jsou víc než příjemným překvapením. rys-kt42019-11-19 13:54:12