Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 2868 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoDalší objekty na kouli

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
quadro4 Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 17.kvě.2011
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
Autocad 2012, Inventor pro 2011
Stav: Offline
Bodů: 3
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Další objekty na kouli
    Zasláno: 17.kvě.2011 v 11:39
Zdravím , potřeboval bych radu, jak docílím toho , abych na hotovém tělesu - koule mohl vytvářet další objekty.Jedná se mi přímo o nakreslení ježka, ze známého hlavolamu "ježek v kleci". Prosím o radu moc moc :-)
Zpět nahoru
Fiki Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 07.čer.2010
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
AutoCAD
Stav: Offline
Bodů: 44
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.kvě.2011 v 11:59
zkusil bych to přes nově nadefinované roviny tečně na plodu od zakladních ploch tělesa. INV 2011 dokáže definovat plochy pod všemy úhly. 
Zpět nahoru
Cheff Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 19.led.2006
Lokalita: Czech Republic
Používám:
Inv 2013 Pro (SP2 Upd6), AutoCAD 2013 (SP2)
Stav: Offline
Bodů: 953
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.kvě.2011 v 12:45
Nebo jednoduše vysunout ze středu (pokud se jedná např o "válce" (případně si pomoci zúžením)
Ale základ je opravdu zadefinovat si nové roviny.

Možností je spousty
Zpět nahoru
quadro4 Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 17.kvě.2011
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
Autocad 2012, Inventor pro 2011
Stav: Offline
Bodů: 3
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.kvě.2011 v 13:12
Díky za rady Clap
Zpět nahoru
quadro4 Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 17.kvě.2011
Lokalita: ČR (ZL)
Používám:
Autocad 2012, Inventor pro 2011
Stav: Offline
Bodů: 3
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 17.kvě.2011 v 16:23
Můžu ještě radu , ja definovat ty roviny , mam kouli, ale ani za boha nemůžu ani jednu rovinu definovat...vždy potřebuje aspoň dva body ,ale kouli bohůžel bere jako jednu plochu.
Zpět nahoru
EuroTec Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.říj.2004
Lokalita: Czech Republic
Používám:
Inventor 2016
Stav: Offline
Bodů: 299
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 18.kvě.2011 v 08:06
Každé těleso má počátek. To je tři roviny, tři osy a jeden bod. Co chcete víc?
Milan Denk

EuroTec JKR
Zpět nahoru
Cheff Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 19.led.2006
Lokalita: Czech Republic
Používám:
Inv 2013 Pro (SP2 Upd6), AutoCAD 2013 (SP2)
Stav: Offline
Bodů: 953
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 18.kvě.2011 v 13:04
Původně odeslal(a) quadro4 quadro4 napsal(a):


<span ="universalsearch-bubble" id="UniversalSearchContextBubbleId" style="margin-top:-27px;"><span ="universalsearch-bubble-" ="this.parentNode.style.opacity=1; if(this.parentNode.s && this.parentNode.s.alpha) this.parentNode.s.alpha.opacity=100;" ="this.parentNode.style.opacity=0.7;if(this.parentNode.s && this.parentNode.s.alpha) this.parentNode.s.alpha.opacity=70;" onstart="return false;" ondragstart="return false;"><span ="universalsearch-bubble-icon universalsearch-clearfix"><span ="universalsearch-bubble-iconrow universalsearch-clearfix"><a ondragstart="return false;" ="universalsearch-bubble- universalsearch-bubble-icon-size-larger" ="return false;" id="BartUniversalSearch_ID_MoreSearches" cmdid="BartUniversalSearch_ID_MoreSearches" title="More searches..."></a></span></span></span></span>Můžu ještě radu , ja definovat ty roviny , mam kouli, ale ani za boha nemůžu ani jednu rovinu definovat...vždy potřebuje aspoň dva body ,ale kouli bohůžel bere jako jednu plochu.<span ="yui-skin-sam" id="UniversalSearchContextBubbleMenuPlaceHolder"></span>


Jak píše kolega níže - stačí vybrat základní rovinu a pak kliknout na kulovou plochu - v ten okamžik vytvoří tečnou rovinu... Nebo nedělat tečnou rovinu a zadefinovat si jakoukoli rovinu, která bude probíhat rovnoběžně s osou ostnu a ten potom orotovat (pokud bude dost "hluboko" pod povrch koule tak to vyjde podobně jako vysunutí kolmo k ploše...
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.
Tip 8717:Jak ve výkresu zobrazit těžiště podsestavy?
Tip 9467:Automatické publikování schválených výkresů z Inventoru.
Tip 9341:Použití iLogic na rozklad jména IPT souboru a naplnění iVlastností.
Tip 8961:Promítnutí křivky na kulovou plochu (kouli).


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,203 sekund.