Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Problém s nápovědou |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
xkarlos
Nováček Přihlášen: 24.lis.2005 Stav: Offline Bodů: 4 |
Téma: Problém s nápovědou Zasláno: 24.lis.2005 v 10:02 |
Dobrý den,
nefunguje mi navigace mezi jednotlivými stránkami nápovědy Autodesk Inventoru. Vyskakuje chybová hláška
mk:@MSITStore:C:\Program%20Files\Autodesk\Inventor%2010\pss\ ADMMain_10_0.chm::/HelpSystem/Shared/HTML/hp_homehelp.htm
Nevěděl by někdo co by mohlo pomoct??
děkuji předem
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 24.lis.2005 v 13:49 |
Zkuste si zaktualizovat Internet Explorer.
|
|
xkarlos
Nováček Přihlášen: 24.lis.2005 Stav: Offline Bodů: 4 |
Zasláno: 24.lis.2005 v 14:37 |
Tak to bohužel nepomohlo Upravil xkarlos - 02.pro.2005 v 08:08 |
|
xkarlos
Nováček Přihlášen: 24.lis.2005 Stav: Offline Bodů: 4 |
Zasláno: 02.pro.2005 v 08:08 |
Opravdu někoho nenapadá co s tím ?
|
|
Martin Rebenda
TOP uživatel Přihlášen: 06.pro.2005 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor2009, AutoCAD2009 Stav: Offline Bodů: 488 |
Zasláno: 06.pro.2005 v 14:17 |
Vážený pane, problém je buď na straně firmy Microsoft nebo Autodesk. Zřejmě to souvisí s poslední záplatou buď ve winXP nebo v AIS/P10. S problémem je již firma Autodesk seznámena a řeší ho. Snad by to mělo být vyřešeno během několika málo dnů (formou další záplaty). Zatím jsme v jejich rukou (občas je třeba kliknout na ikonku /satelit/ v pravém dolním růžku a tím zjistit jestli je nějaká nová záplatička).... PS: Problém je mnohem horší než se zdá - nejde totiž ani registrovat nové verze. K registraci je totiž využíván komprimovaný formát html - tak jako u již zmiňované nápovědy. Stránka pro registraci se tedy vůbec nanačte... |
|
Martin Rebenda
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 06.pro.2005 v 14:47 |
opravdu máte aktuální systém (t.j. Windows Update nenabízí žádné aktualizace)? |
|
Martin Rebenda
TOP uživatel Přihlášen: 06.pro.2005 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor2009, AutoCAD2009 Stav: Offline Bodů: 488 |
Zasláno: 06.pro.2005 v 14:54 |
Pane inženýre, naším dodavatelem je firma Dagis. Je to ověřené - tento problém je v tuto chvíli ze strany uživatelů neřešitelný. Je třeba čekat na záplatu. Popis problému byl odeslán na support Autodesku...
|
|
Martin Rebenda
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 06.pro.2005 v 15:06 |
...buď čekat anebo problém vyřešit jinak. O žádném "neřešitelném problému" v helpu Inventoru nevím.
|
|
jara.k
Nováček Přihlášen: 18.říj.2004 Stav: Offline Bodů: 7 |
Zasláno: 08.pro.2005 v 09:37 |
Mám podobný problém s helpem: Po nainstalování INV10-SP2 se mi objevuje chyba skriptu IE2 (ms-its:C:\Program Files\Autodesk\Inventor 10\pss\ADMMain_10_0.chm::/Helpsystem/StandardParts/Html/stdp _configurelibrary_ref.htm). Nevím do jaké míry problém souvisí s instalací SP, ale předtím sem tento problém nikdy nezaznamenal...(IE aktualizován) Pokud to není neřešitelný problém, poraďte. (Jo a nejsem programátor) Jinak pro doplnění: Pracuji s INV od verze 5, cca 5let. Do doby, než firma zakoupila INV10 jsem byl schopný vymodelovat vše co jsem potřeboval. Teď mám pocit, že si se mnou 10tka hraje a že si ze mě dělá pr.el. Připadám si občas jako začátečník, který neumí vysunout těleso... Až mě to opravdu na.ere, pošlu Vám pro pobavení nějaký ukázky (snímnu obrazovku do avi, jinak by ste mi nevěřili...) |
|
Ľubomír Pápay
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: Slovensko Používám: AIS2009, AIS 2012 Stav: Offline Bodů: 954 |
Zasláno: 08.pro.2005 v 10:11 |
Vidim ze nie som sam kto povazuje 10-tku za totalny nepodarok. Ja si veselo platim predplatne, teda mam ju legalne ale lezi mi na disku bez uzitku. (jeden mensi projekt som v tom urobil - ale to som este netusil co sa z toho vykluve) Robim v starej dobrej 9-tke a neriesim kazdy den nejeke problemy tykajuce sa SW. Predplatne som na buduci rok zrusil. Ked vyjde 11-tka, pozriem, otestujem a potom pripadne dokupim (za priplatok 100EUR - vzdy sa to oplati viac ako kupit druhy krat mrtvu macku vo vreci...) Lubo |
|
Ľubomír Pápay
Inventor 2009,2012 |
|
Martin Rebenda
TOP uživatel Přihlášen: 06.pro.2005 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor2009, AutoCAD2009 Stav: Offline Bodů: 488 |
Zasláno: 14.pro.2005 v 16:40 |
Zpráva pro všechny kterým nefunguje nápověda: Je třeba vyzkoušet následující: 1) Naistalovat - Java Plug-in 1.5.0_06 (nutné) http://www.java.com/en/download/index.jsp. 2) Přihlásit se jako Administrátor (při přihlašování do winxp 2x po sobě stlačit Ctrl+Alt+Delete - dostanete se do přihlašovacího okna a zadáte uživatelské jméno Administrator a heslo. Pokud heslo neznáte - zeptejte se svého admina. Jinak při standardní instalaci XP heslo není zadáno - tudíž stačí zadat jenom Administrator - bez hesla a potom Enter... 3) Nápověda by měla v profilu administrátora již fungovat. 4) Smažte si svůj profil a vytvořte si profil nový. Patrně bude nutné si před samotným smazáním zkopírovat svoje data v profilu někde mimo (standardní postup uživatele). 5) Přihlašte se do nového profilu a nápověda by měla již fungovat. Uložená data z předešlého profilu překopírujte do profilu nového. 6) Pokud to nefunguje dál tak je problém někde jinde. Zavolejte technika a on si poradí. Hodně zdaru! A pro ty, kteří neholdují verzi 10 - nechte se nechat proškolit a potom možná změníte názor! Mnohdy jsou problémy způsobeny nesprávným postupem při tvorbě modelu nebo sestavy. |
|
Martin Rebenda
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 14.pro.2005 v 17:55 |
Když to porovnáte se skutečnou příčinou a způsobem nápravy - viz:
http://www.cadforum.cz/cadforum/qaID.asp?tip=4768 je tato rada poněkud silně krkolomná, ale pokud také vede k cíli, prosím. |
|
xkarlos
Nováček Přihlášen: 24.lis.2005 Stav: Offline Bodů: 4 |
Zasláno: 20.pro.2005 v 16:30 |
Neexistoval by i nějaký postup bez nutnosti vytvářet nový profil ve Windows ? Nechci přijít o veškerá nastavení v profilu. Škoda, že pomoc je pouze pro VIP uživatele. Myslím že by řešení tohoto problému mohlo být pro všechny uživatele.
|
|
Martin Rebenda
TOP uživatel Přihlášen: 06.pro.2005 Lokalita: ČR (JM) Používám: Inventor2009, AutoCAD2009 Stav: Offline Bodů: 488 |
Zasláno: 20.pro.2005 v 16:41 |
Přirovnal bych to k tomu, když klekne systém. Taky musíte všechno nahodit a nastavit. Tady si "jenom" vytvoříte nového uživatele a do něj překopnete data ze starého uživatele. Pokud Vám pánové moderátoři pošlou popis jak to obejít jinak, tak to budete mít jednodušší. Jinou variantu neznám - mě pomohla, tak jsem si ji nenechal pro sebe a publikoval jsem ji. Přeji Vám všem, kteří si toto téma budete číst pěkné vánoce a úspěchy v novém roce! A samozřejmě minimum problému s AI10. |
|
Martin Rebenda
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21489 |
Zasláno: 20.pro.2005 v 21:01 |
aby nedošlo k mýlce - obecné standardní řešení samozřejmě existuje pro všechny uživatele, totiž nechat si poradit od svého dodavatele komerční služby technické podpory od AAC Solutions/Xanadu (kam patří i VIP server) jsou určeny pro případy, kdy dodavatel neposkytuje podporu v požadované kvalitě |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,376 sekund.