Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 6319 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoPov-Ray rotace kamery

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
feanorek Zobrazit panel
Nováček
Nováček

Přihlášen: 12.srp.2014
Lokalita: Czech Republic
Používám:
AutoCAD2013
Stav: Offline
Bodů: 2
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Pov-Ray rotace kamery
    Zasláno: 12.srp.2014 v 12:16
dobrý den,
mám napsaný program v Pov-Ray a nyní musím udělat video s rotací scény kolem osy. Ovšem když vytvořím soubor .ini hodí mi to chybu hned v prvním řádku. Podle všeho by to mělo fungovat. Můžete mi prosím někdo poradit? Děkuji Pavel

ini soubor mam nastaven takto: 
Initial_Frame=1 
Final_Frame=200
Input_File_Name = C:\Users\Admin\\Pov-Ray\v3.7\scenes\pruhlednost.pov       
Output_File_Name = C:\Users\Admin\\Pov-Ray\v3.7\scenes\pruhlednost52.bmp

a program takto:

#include "colors.inc" 
#include "stones.inc"
#include "glass.inc"

                      
   
light_source {<2,10,-2>color rgb <1,1,1,>}
camera {  
                                               // světlo scény
    location  <2.0, 6.0, -5.0>                           // pozice a vektory kamery
    up        <0.0, 1.0,  0.0>          
    right     <1.5, 0.0,  1.5>          
    look_at   <2.0, 0.0,  2.0>                           // bod, na který kamera směřuje

plane {y,-1 texture {T_Stone1}                           //podstava
}

//podstava 
union{
sphere { <0, 0, 0>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,1,1,0.8,0.1> }} //levá přední azurová
sphere { <2, 0, 0>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,0.5,0.5,0.8,0.1> }} //střed přední zelenomodrá
sphere { <4, 0, 0>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,1.5,0.5,0.8,0.1> }} //prava přední tyrkysová
sphere { <1, 0, 2>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <1,1,0,0.8,0.1> }} //leva střední žlutá
sphere { <3, 0, 2>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <1,0,0,0.8,0.1> }} //pravá střední červená
sphere { <2, 0, 4>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,0,0,0.8,0.1> }} //koule vzadu černá
 //střed 
sphere { <2, 1, 3>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,1,0,0.8,0.1> }}  //zadní zelená
sphere { <3, 1, 1>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <1.5,0.5,0,0.8,0.1> }}  //pravá přední oranžová
sphere { <1, 1, 1>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <0,0,1,0.8,0.1> }}  //levá přední modrá
//vrchol
sphere { <2, 2, 2>, 1.0 texture{T_Glass1}  pigment { color rgbft <1,0,1,0.8,0.1> }}  //puporová


 rotate<0,clock*360,0>
        //translate<2*pi*clock,0,0>  //rotace scény

}  
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 7479:Jak přepnout rendering engine v 3ds max na V-Ray?
Tip 3614:Rychlé vytvoření reflexní mapy pro pohyblivou scénu.
Tip 2230:Jak spustit stálou (plynulou) rotaci scény Inventoru?
Tip 3731:VIPTexty pod libovolným úhlem ve výkresech Inventoru.
Tip 4360:Drátový rendering v Autodesk VIZ.
Tip 1881:Mohu použít Mental Ray i v Autodesk VIZ 4?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,590 sekund.