Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 8865 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoZamrzání vaultu 2015

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Fiki Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 07.čer.2010
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
AutoCAD
Stav: Offline
Bodů: 44
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Zamrzání vaultu 2015
    Zasláno: 10.říj.2014 v 05:57
Děkuji za vyjádření instaluji a testuji.
Zpět nahoru
Jan Videcký Zobrazit panel
Arkance Systems support
Arkance Systems support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 12.lis.2010
Lokalita: ČR (OS)
Používám:
Inventor, Vault
Stav: Offline
Bodů: 67
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.říj.2014 v 12:41

Dobrý den,

z mého pohledu technika musíme nejprve analyzovat, kde je daný problém na konkrétní PC stanici.  Obecně je problematika zamrzání náhledu závislá na instalaci OS Windows, antiviru a Vault Prof. + hotfixy. První co řešíme jsou opravy a Hotfixy. Co se týče R2 - jedná se o odlišný produkt od Vašeho - jedná se o novou verzi Vaultu.

Zjistíme, proč poslední upřesnění dotazu zůstalo v Helpdesku viset. Vidím, že jste tam doplnil informaci, kdy aplikace hlásí chybu v XML souboru. Je možné, že je fyzicky poškozený XML soubor na disku PC stanice. V tomto případě bych doporučil reinstalovat program klienta (opravná instalace). Dále posílám odkazy na hotfix na uvedený produkt:

 

http://knowledge.autodesk.com/support/vault-products/downloads/caas/downloads/content/hotfix-cannot-assign-item-component-to-released-item.html?v=2015

 

 

http://knowledge.autodesk.com/support/vault-products/downloads/caas/downloads/content/hotfix-resolved-issues-around-assigning-items.html?v=2015

 

 Videcký Jan

Ing. Jan Videcký, konzultant
Arkance Systems CZ s.r.o.
Autodesk Platinum Partner – CAD/GIS řešení
https://www.arkance-systems.cz/
www.cadforum.cz   blog.cadstudio.cz



Zpět nahoru
Fiki Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér

Přihlášen: 07.čer.2010
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
AutoCAD
Stav: Offline
Bodů: 44
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 09.říj.2014 v 10:06
Zdravím diskutéry, věděl by někdo řešení se zamrzáním vaultu 2015 při kliknutí na zobrazení náhledu? Zkoušel jsem kontaktovat helpdesk, ale tam mi napsali, jestli mam hotfix a poslední aktualizaci. Jenže u poslední aktualizece na stránkách CADstudia  R2 je napsáno, že doporučují před instalací konzultaci s CADstudiem. Tak jsem se ptal, ale od 30.9.2014 se mi už nikdo z helpdesku neozval. Jen ještě podotknu, že až si na CADForu bude CADstudio honit ego, jak má úžasnou podporu, tak chraň bůh abych si na tento problém nevzpomněl.Wink
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10792:VIPRevit 2016 se zasekává několikasekundovým zamrzáním.
Tip 9467:Automatické publikování schválených výkresů z Inventoru.
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.
Tip 11201:Nejvyšší počet verzí ve Vaultu.
Tip 8717:Jak ve výkresu zobrazit těžiště podsestavy?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 1,097 sekund.