Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 19594 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoAutodesk představil první rozšíření pro 3ds Max a Maya 2016

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
CAD.cz RSS Zobrazit panel
RSS roboti
RSS roboti

Robot

Přihlášen: 23.úno.2011
Lokalita: ČR (JM)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 191
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Autodesk představil první rozšíření pro 3ds Max a Maya 2016
    Zasláno: 13.srp.2015 v 12:15

3ds Max 2016 Extension 1533Společnost Autodesk oznámila aktualizaci Extension 1, určenou jen stávajícím zákazníkům, pro produkty 3ds MaxMaya 2016, s novým propojením k hernímu enginu Stingray, vylepšeným exportem herních pracovních procesů a novým 3D textovým nástrojem. Stingray umožňuje editovat geometrii, kamery a animace, a aktualizace vidět v reálném čase. 3ds Max má navíc nový shader PBR DirectX. Game Exporter pro 3ds Max dovoluje uživatelům vytvářet přednastavení exportu, pro Maya pak lepší podporu LoD zobrazení při změně ohniska nebo místa pohledu.

Viz pokračování...

CAD.cz - časopis věnovaný CA technologiím
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 4912:Jak převádět data mezi Autodesk Maya a 3ds max?
Tip 8258:Jak převést modely z 3ds Max do Autodesk Maya?
Tip 7980:Kaskádové licencování produktů Autodesk řady 2012.
Tip 8541:Kaskádové licencování produktů Autodesk řady 2013.
Tip 9162:Kaskádové licencování produktů Autodesk řady 2014.
Tip 11466:Bude můj procesor podporovat SSE4.2, vyžadované multimedia aplikacemi?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,641 sekund.