Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 8022 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoInventor - deaktivace licence a přenos jinam

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
VejvodaT Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér
Avatar

Přihlášen: 12.pro.2014
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
Inventor 2015
Stav: Offline
Bodů: 73
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Inventor - deaktivace licence a přenos jinam
    Zasláno: 12.zář.2015 v 12:39
Měl bych dotaz ( tuším jak to dopadne, ale... ) jestli je nějaká možnost jak převést licenci z jednoho počítače na druhý, když ten původní nefunguje ( systém nenajede ) a mám "jen" disk na kterém systém je ( tedy snad je ). Existuje nějaká možnost jak toto udělat, nebo budu muset obtěžovat technickou podporu? Jelikož jsem v časovém presu, potřebuju co nejdříve mít funkční komp (nový je už na stole), ale taky ihned kreslit.
Zpět nahoru
Navara Zobrazit panel
Arkance Systems support
Arkance Systems support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 08.zář.2008
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor
Stav: Offline
Bodů: 1636
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.zář.2015 v 13:28
Pokud ten původní počítač nefunguje, tak je nejjednodušší způsob pokusit se o novou aktivaci na novém stroji.
Zpět nahoru
VejvodaT Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér
Avatar

Přihlášen: 12.pro.2014
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
Inventor 2015
Stav: Offline
Bodů: 73
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.zář.2015 v 16:36
Starý nefunguje, teď instaluju nový, tak to zkusím. Pokud to nepůjde, tak budu obtěžovat s řešením na helpu.
Zpět nahoru
EuroTec Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.říj.2004
Lokalita: Czech Republic
Používám:
Inventor 2016
Stav: Offline
Bodů: 299
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 12.zář.2015 v 22:24
Na novém by měla fungovat 30-ti denní zkušební verze.
Milan Denk

EuroTec JKR
Zpět nahoru
VejvodaT Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér
Avatar

Přihlášen: 12.pro.2014
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
Inventor 2015
Stav: Offline
Bodů: 73
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.zář.2015 v 17:57
To bude fungovat, ale to není řešení, jelikož se na tom stroji bude pracovat stále. Spíš jsem si myslel, jestli není třeba ve starým počítači někde nějaký soubor, co by stačilo zkopírovat do novýho a ono by to fungovalo. Ale asi to je trochu složitější, takže zítra zavolám na technickou podporu a snad se to vyřeší.

Bohužel už ty počítače a notebooky nevydrží to co dříve a většinou odejdou v ten nejnevhodnější čas. Mraky zakázek, mraky kreslení a stroj vypověděl službu.......
Zpět nahoru
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21434
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.zář.2015 v 18:43
Zkopírovat licenci jde jen "za života" původního stroje. Ale zkuste prostě novou aktivaci - pokud robot usoudí, že ji automaticky neudělí, ozvěte se prosím přes helpdesk a kolegové to zajistí.
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
EuroTec Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 06.říj.2004
Lokalita: Czech Republic
Používám:
Inventor 2016
Stav: Offline
Bodů: 299
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 13.zář.2015 v 21:09
Pokud to máte legálně , pak přez Help desk není problém. Je ale faktem, že Autodesk je pěkně drahý. Nedávno jsme přecházeli z I2012 na I2016 a největší změny jsou v přesunutí a hlavně v přejmenování příkazů.
Milan Denk

EuroTec JKR
Zpět nahoru
VejvodaT Zobrazit panel
Diskutér
Diskutér
Avatar

Přihlášen: 12.pro.2014
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
Inventor 2015
Stav: Offline
Bodů: 73
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 14.zář.2015 v 15:57
Robot již usoudil, že to nejde. Takže zatím jsem to nechal na 30-ti denní verzi aby mohl kolega kreslit a potom zašlu požadavek na helpdesk. Ono totiž ani ten novej počítač není úplně bezproblémvej, tak čekám, jestli taky za pár dní nelehne. Prostě narychlo sehnat dobrý stroj je trochu umění.
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 3878:Pomůcka pro přenos licencí - chyba: Byla zadána nesprávná identifikace produktu [11.1.0]
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.
Tip 8717:Jak ve výkresu zobrazit těžiště podsestavy?
Tip 8576:VIPChyba přenosu licence: Přenos licence není k dispozici
Tip 7373:Při přenosu licence mi CAD zobrazí chybu [17.1.84]


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,648 sekund.