Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Problémy s AutoCAD |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
trisobi
Nováček Přihlášen: 16.čer.2009 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD 2007 LT Stav: Offline Bodů: 4 |
Téma: Problémy s AutoCAD Zasláno: 16.kvě.2016 v 15:51 |
Dobrý den,
mám dva problémy s AutoCADem LT2007: 1) pokaždé při spuštění se mi objeví hlášení "Při vykonávání programu došlo k chybě! (29)". Posílal jsem dotazy na hot-line, ale vůbec nereagovali. Víte někdo, kde je chyba? (OS: Win7/64; nepomohlo ani odinstalování a nová instalace A-CAD; na WinXP - stejný NTB - mě tuto chybu nehlásil) 2) pokud A-CAD otevřu "souborem" z disku D:, při pokusu o uložení souboru (originálního, upraveného nebo nově vytvořeného) na jinou diskovou jednotku (C:; USB...), program zamrzne ve chvíli, kdy kliknu v okně "Ulož výkres jako" do pole "Uložit do:". Objeví se hláška "KRITICKÁ CHYBA: Unhandled Access Violation Writing 0x0014 Exception at 7748e6dfh". Opět Autodesk nereagoval na několikeré odeslání této chyby. Prosím o radu, už mě to opravdu nebaví. Děkuji Martin Ruiner
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 16.kvě.2016 v 16:22 |
Dobrý den,
na který "hotline" jste to posílal? Autodesk sám zpravidla nedělá přímou podporu zákazníkům. Zřejmě se snažíte spouštět váš starý AutoCAD na nepodporované verzi operačního systému a z toho plynou výše uvedené chyby. Viz též: Co je váš disk D:? Standardní mechanický či SSD disk nebo nějaký externí, USB či flash disk? Opět ale může souviset s nekompatibilním OS. Doporučujeme upgrade na aktuální LT 2017 nebo downgrade operačního systému na podporovanou verzi. |
|
trisobi
Nováček Přihlášen: 16.čer.2009 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD 2007 LT Stav: Offline Bodů: 4 |
Zasláno: 17.kvě.2016 v 07:58 |
Dobrý den. Děkuji za Vaši reakci.
Jedná se o automaticky generovanou reakci na chybové hlášení přímo z A-CADu. Jednou, při prvním nebo druhém pokusu o jejich reakci na chybu, mne dokonce mailem kontaktovali a napsali, abych si přeinstaloval A-CAD ve PC. Dle výpisu generovaného automaticky věděli (mohli vyčíst), že se jedná o OS WIN7/64 a A-CAD LT2007. Ten jsem ve Vámi doporučených odkazech nenašel. Můj disk D: je část HDD v NTB, který mám dělený na C: a D:. Všechna data mám na D:, na C: pouze programy + nejnutnější podporu, takže při formátování nemusím složitě vyhledávat, co z formátovaného disku přesunout / uchovat a co ne. Když tedy otevřu soubor .dwg na D: a chci jej upravený uložit kamkoli jinam, než na D: (včetně C:), program vypíše již uvedené chybové hlášení. Možná je to způsobeno skutečně tou nekompatibilitou. Jen mi to zatím nikdo nedokázal napsat, a to ani k jedné chybě. Tyto chyby mě nijak neomezují, jen jsou "nepříjemné", ptz s nimi musím počítat a myslet na ně.
|
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21470 |
Zasláno: 17.kvě.2016 v 08:52 |
Automaticky generovaná hlášení chyb je dobré posílat, ale není to v žádném případě hotline. Pokud je nahlášená chyba známým problémem a má řešení ve formě opravy, Autodesk se uživateli může ozvat s doporučeními. Pokud je to nově nahlášený problém (a zvlášť pokud je hlášen více uživateli), vede k vývoji opravy a při jejím uvedení jste opět kontaktován upozorňovacím e-mailem. Ale klasický support to není. Ten je řešen podporou prodejce - např. na https://helpdesk.cadstudio.cz .
Popsané chyby jsou s největší pravděpodobností způsobeny nekompatibilitou OS.
|
|
trisobi
Nováček Přihlášen: 16.čer.2009 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD 2007 LT Stav: Offline Bodů: 4 |
Zasláno: 17.kvě.2016 v 12:44 |
Děkuji za Váš čas. Popřemýšlím tedy o vyšší verzi. Martin Ruiner
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,781 sekund.