Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
FB: Vyjadřovací portál od CAD Studia vyřídí desetitisíce žádostí roč |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
CAD Studio Facebook
RSS roboti Přihlášen: 19.pro.2016 Lokalita: ČR (Pha) Stav: Offline Bodů: -5 |
Téma: FB: Vyjadřovací portál od CAD Studia vyřídí desetitisíce žádostí roč Zasláno: 09.lis.2017 v 10:10 |
Vyjadřovací portál od CAD Studia vyřídí desetitisíce žádostí ročně Od roku 2013 jsem nasadili a zprovoznili celkem dvanáct Vyjadřovacích portálů ve společnostech, které provozují inženýrské sítě. Řešení není vymezeno na konkrétní obor a proto se naše portály uplatňují v různých oblastech - vodovody a kanalizace, teplárenství či veřejného osvětlení. Jména konkrétních provozovatelů využívajících Vyjadřovací portál od CAD Studia, jsou uvedena v předchozím článku.
Zásadním přínosem pro provozovatele a žadatele je kompletní elektronizace podání samotné žádosti. Právě díky elektronickému sběru žádosti, lze následně automaticky vyhodnotit, zda-li dochází ke střetu zájmového území žadatele a inženýrských sítí provozovatele. Na základě výsledku (ne)střetu se automaticky připraví podklady pro vydání vyjádření (vyhotovená žádost, vygenerovaná mapová situace, připravené DWG/DGN soubory pro elektronický výdej dat). Dle nastavení systém rozhodne, které z žádostí mají být odbaveny plně automaticky (žadatel obdrží vyjádření do deseti minut), a které budou ještě doplněny o specifické údaje.
Přes námi implementované Vyjadřovací portály jsou řešeny desetitisíce žádostí ročně z nichž dle dlouhodobých statistik je 35% žádostí vyřízeno plně automaticky a pro zbylé žádosti byly automaticky vyhotoveny potřebné podklady.
V tomto objemu žádostí figurují i žádosti malých provozovatelů, kteří odbaví stovky nebo tisíce vyjádření ročně. Vyjadřovací portál od CAD Studia je unikátní právě v tom, že je možné jej z hlediska nákladů a náročnosti na implementaci a vlastní provoz uplatnit i u řádově menších společností, než jsou velcí operátoři či správci s celorepublikovou působností.
Co je důležité zmínit na závěr, CAD Studio implementuje Vyjadřovací portály přímo u provozovatele, který má zájem na tom, aby se mu proces vydání vyjádření co nejvíce zautomatizoval a zrychlil. Vyjadřovací portál neprovádí jen sběr a distribuci žádostí, ale obslouží celý životní cyklus žádosti, včetně vytvoření všech podkladů pro referenta vyjadřování. To je v řadě případů (zejména těch složitějších, jako je vyjádření k projektové dokumentaci či možnosti napojení na inženýrské sítě) ten největší přínos a úspora času a redukce omylů. ...
Viz pokračování... |
|
CAD Studio Facebook - zústaňte v kontaktu
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,098 sekund.