
Diskuzní fórum, poradna
![]() |
| ![]() |

Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
KubenaL ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 23.říj.2017 Lokalita: ČR (ÚL) Používám: Revit 2020 Stav: Offline Bodů: 12 |
![]() Zasláno: 12.led.2018 v 08:57 |
Dobrý den,
včera se mi aktualizovaly Win10 a dnes nejde otevřít Revit 2018. Otevírání se zastaví před historií souborů a konec. Už jsem zkoušel restart, vypnutí a pořád stejný. Nemáte někdo stejnou zkušenost a případně jak Revit otevřít. Docela oprus, když máte termín.... Předem děkuji Kubena
|
|
![]() |
|
marko10 ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 25.lis.2011 Lokalita: ČR (ÚL) Používám: REVIT Stav: Offline Bodů: 74 |
![]() |
Zdravím, moje zkušenost že jsem musel provést čistou instalaci W10 a po sdělení MICROSOFTU že je chyba na straně procesoru, pak paměti a pak antiviru jsem rezignoval. Aktualizace ty samé, se mi stahovali denně 2x (4GB) v 14denním cyklu.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Peter Jirat ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager ![]() ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACAD ->2020, Revit ->2020 Stav: Offline Bodů: 3545 |
![]() |
Zkuste opravnou instalací Revitu v Ovládacích panelech nebo si najděte journal a tam by mělo být vidět na čem to padne. Nebo aspoň po čem to padne.
|
|
![]() |
|
Michalkacerik ![]() Zasloužilý člen ![]() ![]() Přihlášen: 24.úno.2012 Lokalita: Slovensko Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 104 |
![]() |
Môj postup a moja skúsenosť. Aktualízácie nikdy nemám automatické. Ak počítač ide v poriadku nevidím dôvod na akúkoľvek aktualizáciu. Prevencia je dobrá, ale veľmi uvážlivá. Ak sa aktualizácií nazbiera, pozriem si ich prečítam si čo vôbec aktualizujú a zároveň si vyhľadávam konkrétne čislo aktualizácie a pridám do vyhľadávača slovo autodesk alebo Revit npr. KB XXXXX & autodesk Revit. Občas sa najde že to niekto reklamuje....atd. Ak sa rozhodnem inštalovať aktualizáciu, po inštalácií a následnom reštarte jednej aktualizácie vyskúšam spustiť programy, ktoré sú najdôležitejšie. Doporučenie/riešenie. Prejsť do histórie auktualizácií a postupne podľa dátumov odinštalovávať najnovšie aktualizácie a po každej odinštalácií reštartovať a vyskúšať REVIT. Je to zdĺhavé a pracné, ale snáď sa vyhnete tomu najzdĺhavejšiemu, kompletnou preinštaláciou systému a samozrejme Revitu a ďalších programov. Popripade ešte predtým môžete vyskúšať obnovenie systému s dátumom pred inštaláciou aktualizácií, kedy programy fungovali podľa vašich požiadaviek
Upravil Michalkacerik - 12.led.2018 v 13:21 |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() CAD Studio s.r.o. Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 19643 |
![]() |
Vladimír Michl (moderátor)
CAD Studio s.r.o. - www.cadstudio.cz (podporu najdete na helpdesk.cadstudio.cz) |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,140 sekund.