Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 1094 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoUživatelé definovaní u Autodesku

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Peter Jirat Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager
Avatar

Přihlášen: 04.říj.2004
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
ACAD ->2021, Revit ->2022
Stav: Offline
Bodů: 3927
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Uživatelé definovaní u Autodesku
    Zasláno: 28.bře.2018 v 15:53
Už po několikáté se mi stalo, že ze správy účtu na accounts.autodesk.com se mi ztratili všichni nadefinovaní firemní uživatelé. Mohlo to vzniknout přechodem z předplatného na pronájem??? Zůstal tam jen můj účet (aspoň že tak).
Zpět nahoru
Jiří Šeda Zobrazit panel
Arkance Systems support
Arkance Systems support
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 04.bře.2005
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 56
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 28.bře.2018 v 20:41
Tohoto chování jsem si všiml už vloni a dával jsem ho do souvislosti s tím, jak nabíhají nové verze, resp. přibývají do jednotlivých účtů a zrovna jste se strefil do tohoto okamžiku. Za pár minut by to tam již mělo být zpátky. Případně vyčistěte cache z prohlížeče a zkuste se znovu přihlásit.
Může to být i tím přechodem na pronájem, protože nabíhají nové produkty...(Ale nemáme info od ostatních zákazníků o tomto chování)
 
Nemělo by se to ale stávat často. Pokud ano, určitě zadejte CASE na Helpdesk Autodesku přímo ze svého účtu.
 
 
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 1970:VIPJak zobrazit statistiku čerpání síťových licencí produktů Autodesku jednotlivými uživateli?
Tip 8117:Jak získat "ID uživatele" pro web služby Autodesku? (Autodesk ID)
Tip 13898:Jak z Civil 3D vyexportovat data ve formátu CPIXML pro RIB iTWO?
Tip 4332:Jak otevřít hyperodkazy připojené k entitám prostým poklepáním?
Tip 13733:Mohou se uživatelé přihlašovat k produktům Autodesk pomocí SSO i na soukromých zařízeních?
Tip 10276:Jak centrálně spravovat aktualizace produktů Autodesk?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,374 sekund.