Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy CAD Studio [www.cadforum.cz]
Česky Slovensky English Deutsch
Přihlášení:
▶ Registrace

 právě nás čte: 2502 
RSS tipy RSS kanál - CAD tipy
RSS diskuze RSS kanál - CAD diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy CAD Studio - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Zvaranie jaklov

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Rumisch Zobrazit panel
TOP uživatel
TOP uživatel

Přihlášen: 16.led.2005
Lokalita: Slovensko
Používám:
Inventor 2016
Stav: Offline
Bodů: 388
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace Rumisch Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Zvaranie jaklov
    Zasláno: 31.čvc.2018 v 15:06
Zdravim,
chcem sa spytat odbornikov na zvaranie jaklov, akym sposom prevadzate zvary v tomto pripade. Zvar bude z vonkasich stran zarovnany.
Rozmer  jaklu 120x8....
1. Pouzitie V-zvaru sa mi moc nepaci. Ak zrazim hranu napr.6x30° , priebeh zvaru ma po obvode rozne stupne otvorenia od 60° po 30°.
2. Za pouzitia platnicky o hrubke 8mm a naslednom vyplneni medzere zvarom.
3. je aj ine riesenie?

Připojené náhledyPřihlaste se pro zobrazení plné verze - 324/I-Zvar.JPG

Peter Rumis

Inv.2018
Vault Professional 2018

Windows 7 Prof

CAD konstrukter

Rubble Master





Zpět nahoru
MILKA Zobrazit panel
CAD/BIM manager
CAD/BIM manager

Přihlášen: 09.bře.2005
Lokalita: ČR (HK)
Používám:
AIS 2018/WIN10
Stav: Offline
Bodů: 352
Možnosti příspěvku Možnosti příspěvku   Poděkování (0) Poděkování0   Citace MILKA Citace  OdpovědětOdpověď Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 01.srp.2018 v 10:28
Zdravím,

expert na jäkly sice nejsem, ale Váš návrh je OK.
Já osobně bych provedl zkosení profilů a destičku nepoužil pro lepší provaření / kořen svaru.
Milan Schwarz

TMW, a.s.

Dvůr Králové n/L
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 5879:Jak změnit materiál svarů ve svařencích Inventoru?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,094 sekund.