Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
   právě nás čte: 7683 
RSS kanál - CAD tipy RSS tipy
RSS diskuze

Diskuze Diskuzní fórum, poradna

 

NápovědaCAD diskuze, rady, výměna zkušeností

 
CAD Fórum - Homepage Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi. Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
  FAQ FAQ  Prohledat fórum   Události   Registrovat Registrovat  Přihlásit Přihlásit

Téma uzavřenoMěsíční platba za licenci?

 Odpovědět Odpovědět archiv
Autor
Vladimír Michl Zobrazit panel
Moderátor
Moderátor
Avatar
Arkance Systems

Přihlášen: 09.zář.2004
Lokalita: ČR (JČ)
Používám:
Dodáváme produkty Autodesk
Stav: Offline
Bodů: 21470
Přímý odkaz na tuto zprávu Téma: Měsíční platba za licenci?
    Zasláno: 01.led.2019 v 17:33
Myslím, že to zkouší po určité době sami znovu. Jednodušší a s bonus službami navíc to ale máte u lokálních partnerů, např. na https://shop.cadstudio.cz
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - www.arkance-systems.cz
(podpora viz hd.cads.cz)
Zpět nahoru
Hollywood7 Zobrazit panel
Zasloužilý člen
Zasloužilý člen

Přihlášen: 27.bře.2011
Lokalita: ČR (Pha)
Používám:
Inventor Prof. 2019
Stav: Offline
Bodů: 103
Přímý odkaz na tuto zprávu Zasláno: 01.led.2019 v 11:16
Dobrý den,
prosím při měsíční obnovované platbě jsem neměl dostatečný zůstatek na platebním účtu, na čež si Autodesk nemohl strhnout svoji částku za licenci. 

Jak mohu platbu doposlat manuálně? 

Přišel mi mail kde se píše: "Pokud nechcete přijít o možnost využívat náš software a služby, aktualizujte své platební údaje do 6. ledna 2019.", přešel jsem na link vyhledaní objednávky, kde jsem nenašel potřebné informace pro uskutečnění manuální platby či nějakou možnost dát autodesku vědět ",že si nyní může strhnout penize".

Nebo mám chápat výše citovanou větu jako den kdy Autodesk provede opětovnou zkoušku strhnutí částky?

Děkuji
Dan


Upravil Hollywood7 - 01.led.2019 v 23:25
Zpět nahoru

Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk

Příbuzné CAD tipy:
Tip 10851:iLogic - jak ve výkresu zpracovat materiál a cestu součásti?
Tip 9476:Ukládání DWG kopie IDW výkresu pojmenované podle revize.
Tip 8717:Jak ve výkresu zobrazit těžiště podsestavy?
Tip 9467:Automatické publikování schválených výkresů z Inventoru.
Tip 9341:Použití iLogic na rozklad jména IPT souboru a naplnění iVlastností.
Tip 5133:VIPJak snadno ušetřit počet firemních síťových licencí AutoCADu či Inventoru?


 Odpovědět Odpovědět

Přejít na fórum Oprávnění fóra Zobrazit panel



Stránka byla vygenerována za 0,492 sekund.