
Diskuzní fórum, poradna
|

Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 20919 |
![]() Zasláno: 12.srp.2019 v 08:29 |
Autodesk vydal kombinovaný bezpečnostní hotfix řešící nově objevené menší bezpečnostní problémy, které se mohou projevit i v rodině AutoCAD verzí 2017, 2018 a 2019. Stáhněte si a nainstalujte "Combo Security Hotfix" pro 32- a 64-bitové verze AutoCADu a AutoCADu LT - buď pomocí Desktop App nebo z vašeho účtu Autodesk Account. Oprava je k dispozici i pro produkty bez subscription/maintenance.
|
|
![]() |
|
Machacek ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (HK) Používám: BricsCAD, Cadkon MEP Stav: Offline Bodů: 703 |
![]() |
Mohli by něco vymyslet i pro LT2020. Dneska už mi to tady spadlo aspoň 10x :-(
|
|
Jiří Macháček
BricsCAD, Cadkon MEP |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 20919 |
![]() |
Tyto opravy už jsou ve verzi 2020 zahrnuté. Na jakou chybu vám LT padá? Nemůže to být grafikou nebo hardwarem/teplotou?
|
|
![]() |
|
Machacek ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (HK) Používám: BricsCAD, Cadkon MEP Stav: Offline Bodů: 703 |
![]() |
Bez jakéhokoliv varování dojde k uzavření CADu. Když jsem na těchto výkresech dělal v LT2018, tak to nespadlo ani jednou. Dnes už tak 30x. Dal jsem DIAG, našlo to 1 chybu + oprava a po nějakém čase to stejně spadlo. Takže teď průběžně ukládám, aby ztráta dat nebyla tak velká.
Jinak po každém pádu přeposílám chybové hlášení na Autodesk ...
|
|
Jiří Macháček
BricsCAD, Cadkon MEP |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 20919 |
![]() |
Pády "bez rozloučení" spíš obvykle souvisejí s hardwarem (softwarové chyby bývají ošetřeny nějakým hlášením). Zkuste dočasně vypnout grafickou akceleraci, snížit výkon CPU, odpojit flashku nebo něco takového.
|
|
![]() |
|
Machacek ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (HK) Používám: BricsCAD, Cadkon MEP Stav: Offline Bodů: 703 |
![]() |
Do minulého týdne jsem používal LT2018, který běžel naprosto korektně bez pádů. Teď na LT2020 se objevují pády. Osobně tedy přikládám chybu CADu nikoliv konfiguraci.
Zkusím vypnout tu HW akceleraci (k čemu tam vlastně je , když je to první věc, která se má při problémech vypnout?). Snížení výkonu CPU???? Proč? Flashku připojenou nemám.
|
|
Jiří Macháček
BricsCAD, Cadkon MEP |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 20919 |
![]() |
Nová verze CADu je nový program - mívá jiné systémové požadavky, běží na jiné verzi .NET Framework, využívá jiné funkce grafiky. To vše může způsobovat nové typy kolizí.
Hardwarová akcelerace znamená využití pokročilých grafických funkcí na graf.kartách a graf.driverech, které tyto funkce plně podporují - což zdaleka nejsou všechny karty a kvůli jejich případným nekompatibilitám je pak potřeba funkci vypnout. Objeví se tím také příčina. Tu lze kromě výměny karty často řešit i jen aktualizací (nebo naopak "couvnutím") verze grafického driveru.
|
|
![]() |
|
Machacek ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (HK) Používám: BricsCAD, Cadkon MEP Stav: Offline Bodů: 703 |
![]() |
Takže nás Autodesk nutí 1) do pravidelného nákupu nových licencí formou předplatného ("výpalného"), protože není možné si koupit krabicovou verzi :-(; 2) neustále se mění nároky na HW …
Grafiku mám NVIDIA GeForce 940MX ...
|
|
Jiří Macháček
BricsCAD, Cadkon MEP |
|
![]() |
|
Machacek ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (HK) Používám: BricsCAD, Cadkon MEP Stav: Offline Bodů: 703 |
![]() |
HW akcelerace vypnuta a tentokrát hláška … Kritická chyba a23fdf30h Exception at 0h ... |
|
Jiří Macháček
BricsCAD, Cadkon MEP |
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 20919 |
![]() |
Chápu výhrady k licencování, ale chyba nesouvisí s otázkou krabicová verze vs. download distribuce. I to adresování chyby ukazuje na nějaký problém na systémové úrovni. Pokud jste chybové hlášení odeslal Autodesku, mají asi nejvíce podkladů pro nalezení příčiny.
Naslepo bych zkusil upgrade driveru grafické karty, popř. antiviru, popř. tiskového driveru (pokud se objevuje v "tiskových funkcích"), popř. vypnout případné "sdílecí" služby (virtuální disky, OneDrive, apod.)
|
|
![]() |
|
Machacek ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 04.říj.2004 Lokalita: ČR (HK) Používám: BricsCAD, Cadkon MEP Stav: Offline Bodů: 703 |
![]() |
To licencování s tím souvisí nepřímo, byla to jenom narážka na skutečnost, že každý rok přijde nějaká "inovace", ale o jejím praktickém přínosu bych si dovolil hodně polemizovat. Ne nadarmo spousta lidí zůstává u straších verzí CADu. Já se do těch přechodů na nové verze také moc nehrnu.
Antivir je aktuální, při tisku problémy nejsou, virtuální disky ani OneDrive, či něco podobného nepoužívám. K té chybě opravdu dochází během práce (kreslení). Ani mi nepřijde, že by to byl nějaký obdobný okamžik práce. Prostě se to bez příčiny zavře … Uvidíme, zda se jim v Autodesku povede něco vymyslet
|
|
Jiří Macháček
BricsCAD, Cadkon MEP |
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,188 sekund.