Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
HP Designjet 500 |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
Richard_HP
Diskutér Přihlášen: 12.bře.2021 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Proces Designer Stav: Offline Bodů: 10 |
Téma: HP Designjet 500 Zasláno: 12.bře.2021 v 19:55 |
Poradí někdo s plotrem HP Designjet 500, nechce mi načíst jednu barvu a je prakticky nová
|
|
bernardr
Zasloužilý člen Přihlášen: 07.úno.2017 Lokalita: ČR (PA) Používám: AutoCad, Inventor Stav: Offline Bodů: 107 |
Zasláno: 12.bře.2021 v 20:34 |
Dobrý den,
je nová - nově koupená a zároveň s neprošlou expirací? Měl jsem zkušenost, že jsem koupil novou barvu do HP550, ale ležela v obchodě řadu let. A HP je má čipované... (nějaká kontrola na datu (???)). Ale to jsem tenkrát nevěděl, až servisák mě vyvedl z omylu.
|
|
Richard_HP
Diskutér Přihlášen: 12.bře.2021 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Proces Designer Stav: Offline Bodů: 10 |
Zasláno: 12.bře.2021 v 20:42 |
Ano byla nová, neoriginální, v tiskárně je sotva měsíc, ale normálně jsem na ni tisknul
|
|
bernardr
Zasloužilý člen Přihlášen: 07.úno.2017 Lokalita: ČR (PA) Používám: AutoCad, Inventor Stav: Offline Bodů: 107 |
Zasláno: 13.bře.2021 v 11:42 |
Myslím si, že problém bude v tom, že to je neoriginálka.
Plotry od HP si to elektronicky hlídají. Moje zkušenost. Všeobecně to hlídání je naprd. Pravidelně vyhazujeme nespotřebované náplně, protože ten pitomý plotr oznámí jakousi chybu, která znamená, že je náplň stará. Nejsmutnější je to, že i když nepotřebujete barvu, která Vám dojde, tisknete jen černobíle tak ji stejně musíte koupit, aby se plotr rozeběhl. A mluvím o té řadě 500 (máme ho také - v min. příspěvku jem se překlikl). |
|
Richard_HP
Diskutér Přihlášen: 12.bře.2021 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Proces Designer Stav: Offline Bodů: 10 |
Zasláno: 13.bře.2021 v 11:57 |
koukal jsem že existují nějaké elektronické dekodéry které toto vyřeší, má s tím někdo zkušenost?
|
|
Buba
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1692 |
Zasláno: 14.bře.2021 v 08:24 |
My máme roky HP DesignJet 500 a nikdy sme nemali problém so starými náplňami. Používame ale originálky. Píše síce v menu, že je expirovaná ale normálne funguje. V minulosti, keď bol problém s náplňami, tak bol skôr preto, že bol vadný chip na náplni (to sa reklamuje u dodávateľa), alebo bolo potrebne čistenie plotra a zarovnanie hláv. Prípadne len bolo treba vyčistiť kontakty na náplni a vo vozíčku.
|
|
JKortus
Diskutér Přihlášen: 12.lis.2019 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Fusion Stav: Offline Bodů: 49 |
Zasláno: 14.bře.2021 v 08:46 |
Tady jde o jiný případ. Výrobce se snaží bránit proti padělkům spotřebního materiálu. A Richard se snaží tuto ochranu obejít.
Je otázka, zda to ten výrobce dělá proto, aby prodal více svých tiskových náplní, nebo aby ochránil kvalitu tisku a uživatele před problémy. Nicméně s originálními náplněmi by tenhle popisovaný problém nevznikl. |
|
bernardr
Zasloužilý člen Přihlášen: 07.úno.2017 Lokalita: ČR (PA) Používám: AutoCad, Inventor Stav: Offline Bodů: 107 |
Zasláno: 14.bře.2021 v 11:28 |
Vždy kupujeme originál náplně a po expiraci, ještě chvilku jedou, ale potom to vyhodí chybu a když vložím novou, tak plotr jede zase dál. Když vložím zpět starou po expiraci, tak zase chyba. Vložím novou a tiskne. Čistit kontakty jsem též zkoušel.
??? |
|
Richard_HP
Diskutér Přihlášen: 12.bře.2021 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Proces Designer Stav: Offline Bodů: 10 |
Zasláno: 14.bře.2021 v 12:22 |
mě to už nejede ani když dám novou náplň, asi budu muset pozvat nějakého servismana, nezná někdo někoho z okolí Mladé Boleslavi
|
|
Richard_HP
Diskutér Přihlášen: 12.bře.2021 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Proces Designer Stav: Offline Bodů: 10 |
Zasláno: 14.bře.2021 v 12:25 |
ano chci to obejít protože mi přijde nesmysl kupovat do starýho plotru který mám jen na výkresy kupovat barvy za nesmysl a vyhazovat se mi ho nechce na to tiskne zase dobře no ještě teda zkusím origo barvu a uvidím
|
|
Richard_HP
Diskutér Přihlášen: 12.bře.2021 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Proces Designer Stav: Offline Bodů: 10 |
Zasláno: 14.bře.2021 v 12:28 |
myslím že výrobce brání jen svůj příjem a omezuje práva vlastníka tiskárny, tisknul jsem doposud střídavě na originál a neoriginál a nebyl problém, až teď a kvalita byla pořád stejná tak nevim
|
|
Buba
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
CAD/BIM manager Přihlášen: 05.říj.2005 Lokalita: Slovensko Používám: AEC Collection Stav: Offline Bodů: 1692 |
Zasláno: 14.bře.2021 v 14:03 |
Môžu byť ešte upchaté trysky, ale ak to nejde ani s novou, tak môže byť zanesený ten plotrovský protikus, ja ho zvyknem opatrne vyčistiť vlhkou papierovou utierkou alebo vlhkou tyčinkou na uši, ale veľmi opatrne, aby sa tam nezachytili vlákna a nezatiekla voda. Plus je napravo odstrekávacia nádobka na atrament, ktorá môže byť zanesená. Je viac možností. Raz nám ten ploter netlačil lebo bola zacapkaná vodiaca tyč.
Čo presne Vám píše ten ploter? Ak nie ste technicky zdatný do techniky, tak odporúčam naozaj radšej servisáka.
|
|
Richard_HP
Diskutér Přihlášen: 12.bře.2021 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Proces Designer Stav: Offline Bodů: 10 |
Zasláno: 14.bře.2021 v 14:38 |
|
|
MILKA
CAD/BIM manager Přihlášen: 09.bře.2005 Lokalita: ČR (HK) Používám: AIS 2023/WIN10 Stav: Offline Bodů: 418 |
Zasláno: 15.bře.2021 v 14:38 |
Jen malá poznámka, u této tiskárny jsme používali prošlé a myslím, že i neoriginální barvy. Plotr neměl problém. Jednou jsem se o tom bavil se servisákem a dostal jsem info, že to ovlivňuje firmware tiskačky. Rychle mi rozmluvil můj pokus o aktualizaci....
|
|
Milan Schwarz
TMW, a.s. Dvůr Králové n/L |
|
Richard_HP
Diskutér Přihlášen: 12.bře.2021 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Proces Designer Stav: Offline Bodů: 10 |
Zasláno: 15.bře.2021 v 18:30 |
to bude možná ten problém, musel jsem kuli novým hlavám aktualizovat firmware a proto to asi hází chybu
|
|
Richard_HP
Diskutér Přihlášen: 12.bře.2021 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Proces Designer Stav: Offline Bodů: 10 |
Zasláno: 01.dub.2021 v 10:24 |
Neporadí někdo jak dostat tiskárnu do továrního nastavení? Nějak se mi nedaří ji stále zprovoznit.
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 1,226 sekund.